Cykel, moped eller 4 hjuling.
Cykla kan jag inte för jag kan inte böja knät tillräkligt.
Moped tycker jag inte om så jag valde
4 hjuling för att ta mej fram.
Vad använder du när du vill ta dig fram utan att använda bilen?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag använder benen.
Cykeln ibland.
Att cykla går inte längre, min moped gav jag bort, fick kramp och värk i gashanden
när jag körde.
Så ja… korta promenader går bra.
Bärstol såklart ! 
men,de främre fick underkänt på senaste besiktningen på vårdcentralen
så nu tvingas jag att gå själv ..
riktigt trevligt faktiskt,inte så skumpigt …. :- )
jag har en cykel oxå,opumpad,lite undanställd ..skabara,skabara
penke
Jag går :P
Moped har jag aldrig gillat, cykla tycker jag är tråkigt och 4 hjuling har jag ingen. Men jag älskar promenader :)
Jag kan inte cykla längre o nån moppe eller fyrhjuling har jag inte så de får bli korta små promenader inom området där jag bor för mitt ena ben kan tyvärr inte gå så långt som det gjorde förr.
Tidigare var det cykel o promenader som gällde om än det var långt men nu är det tyvärr bilen som gäller eller färdtjänst om jag ska komma ut nån stans.
Här cyklar vi ofta, åker moppe, flakmoppe,
skoter och gräsklippare!
Det jag föredrar mest är att promenera…
Sisa
Jag åker fyrhjuling, mest för att det är svårt att gå långa sträckor i obruten terräng med underbensproteser. Moppe gillade jag aldrig. Hade en när jag var 15-16 år, men sålde den efter bara 2 veckor och tog cykeln igen.
Jag kan cykla fortfarande, men det är lite komplicerat eftersom jag måste använda ett par speciella ursågade proteser som inte går att gå i.
Min moped kan jag inte vara utan
/Maria

Jag klarar inte att cykla så himla bra och moppe och 4-hjuling har jag inget av det, så det får bli apostlahästarna, tyvärr orkar de ju inte heller ta mig särskilt lång sträckor så jag skulle inte säga nej till en fyrhjuling 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
jag går. Jag har lite problem med balansen sen jag fick virus på balansnerven så jag törs inte cykla. Moppe har jag aldrig kört och fyrhjuling känns inte motiverat när man har bli och bor i småstad. Det hade jag nog haft om jag bott på ute på landsbygden.
Jag går för jag är rädd att cykla, åka moped eller åka skoter och dylikt för jag känner mig så oskyddad! 
Jag går på långa promenadet. Cykla går det inte längre. Tjuven har tagit min cykel. Det lönar sig inte skaffa ny. Det finns massa tjuvar som inte orkar att gå. Men jag orkar. Länge sedan hade jag flakmoppe, men aldrig vanlig moppe.
Ni pratar om de fyrhjulingar. Jag måste fråga. Vad är de? Hur ser de ut? Jag faktiskt inte vet, men skulle gärna vilja veta. 
Jag använder fötterna och nån gång cykeln
Var rädda om varandra
#12 En sådan.
#12 Pirkko
Jag la en bild på min maskin i #7 
Ja det gjorde du!
Tack snälla Cristine och Peter för bilden. 
Jag måste säga, att jag har inte sett sådant fordon här någonstans. Om det finns, då har jag missat de.
Den ser faktiskt mycket stadig och trygg att köra och sitta i. Den kräver säkert inte helt släta vägar heller pga. sina kraftiga hjul. Smart uppfinning.
Kram till er båda från
Pirkko som fick se ny sak igen.

Jag cyklar mest, men går också när mina ben tillåter, tyvärr får jag ont i armarna om det blir för lång cykeltur, men det brukar jag strunta i 
jag går eller 4hjuling eller fast det är längesedan så rider jag.
Lena.P är jag i verkliga livet.

Hm, nu när jag kollat på bilderna inser jag att fyrhjuling nog inte skulle fungera trots allt… jag kan inte sitta utan ryggstöd nämligen… 
Hoppfull.Det kan någon säkert ordna så att det blir ett ryggstöd..På 4hjulingen.
Lena.P är jag i verkliga livet.

hehehe toppen! Då behöver jag bara vinna på lotto, triss eller något annat "säkert" kort 
Jag använder naturligtvis bilen. På sommaren kör jag oftast moped. Sen går jag ju varje dag 1 1/2 - 2 timmar med vovven så jag använder både två och fyra hjul och ben. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
cykel,cykel, cyklel, cykel…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
jag cyklar eller går, men skulle gärna ha en eu-moppe som ser ut som en skooter.