Vad är det som händer...
Nu blir jag trött… punktering på cykeln för sjätte gången i år (har bara haft två förut i livet) och nu har mobilen låst sig :( går ju inte att vara utan…
Ska ta bilen upp på stan till Teliabutiken och skälla lite
Cykeln får jag fixa till måndagen
Nu måste jag hitta på något roligt så jag blir glad igen 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Det sägs att bilen kom, och gjorde oss tjocka…Bäst att Du lagar cykeln!
Sen kom mobilen, och gjorde oss dumma…Så den kan Du vara utan!
Ha en rolig kväll, aggeelin så ordnar det sej!
Kram från Sisa 
Tack, för kramen 
Jag älskar min cykel, den tar mig dit jag vill … men inte idag…
Hmmm … tycker nog att även mobilen är bra att ha. Jag har mycket sms-kontakt m flera t ex och det är bra att kunna ringa och bli nådd ibland (ringer sällan, mer sms, billigare så)
Ska försöka ha en trevlig kväll 
Ja sådana dagar brukar poppa upp ibland(tänker på min aviga dag för en tid sedan)men sedan kan man ha roligt åt dem.
Du får börja övningsskratta lite.
Den här killen hade det värre.
Helv. sätter mig på toan och pinkar, har mobilen i ena byxfickan. En mobil jag fått i julklapp för nu 2 år sen, en mobil jag knappt använt! Så enda djä gången jag alls har den i nån djävla ficka överhuvudtaget så har jag den nu i ena byxfickan(röstade i Idol för första gången ikväll)och reser mig upp från toan så ligger mobilen i kisset i toastolen!!!!!!!!
Jag tar upp den och sköljer av den under kranen…………..nu funkar den inte längre:((
Tog en kniv och sprättade upp den så skalet lossnade………..tänkte att kanske den/ tekniken i den, torkar……………Hjälp mig, vad fasen ska jag göra för att rädda min mobil?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Har övningsskrattat en del…
och har varit stöttning… Hämtade bonussonens sambo och hennes son vid tåget och hade sen ett långt prat om studier, juriststöd, ekonomi mm - tror att den tjejen saknat "äldre vuxens stöttning" - det är så svårt… - ska jag ge råd eller inte… . Gjorde det försiktigt och fick stort tack tillbaka
och hon vill prata mera… kändes jättebra att jag kunde stötta…
#3 jisses vilken mobilhistoria