Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 393 ggr
Cristine
0

Jag misslyckas...

hellre med något jag tycker om än lyckas med något jag avskyr.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Lite kluven blir jagObestämd

Tänk tillfredsställelsen över att lyckas med något man avskyr.Flört

/Maria

chik
0

Nu var det klurigt igen….Jag vill ju lyckas med allt jag gör..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Hoppfull
0

Jag är hopplös med misslyckanden… har varit så rädd för att inte duga så jag har hellre avstått från att prova saker än misslyckas… är bättre nu men bär fortfarande med mig det här.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Sisa]
0

Förr var jag alltid så rädd att misslyckas, nu bryr jag mej inte… Livet blir inte bättre av att gå och fundera över sånt. Gjort är gjort, bara att ta nya tag!

Fast jag håller med om, visst är det en speciell känsla då man lyckas…

Sisa  Skrattande

Mads
0

Jag tycker inte det är så kul att misslyckas alls oavsett vad det än må gälla…

Amor Vincit Omnia

Toyan
0

Gillar inte heller att misslyckas men nog sträcker jag lite extra på mig om jag klarar av något jag inte gillar att göra, eller är lite rädd för.

Då kan jag tänka YES.. du fixade det.

Branneli
0

Haha…ibland ska man inte visa allt man är bra på….då får man så stora förväntningar på sej !!

[Pirkkolino]
0

Jag aldrig ha varit rädd att misslyckas. Saker vad jag avskyr, gör jag också. Om de känns vara som utmaningar för mig. Oftast tar jag enbart med humor vad som som går mot skogen. Jag vet så bra själv vad jag kan, eller inte kan, att misslyckandet berör inte mig alls. Jag vill inte ens kunna allt, men pröva att göra, kan jag ändå göra många saker.

Pirkko

[GunillaF]
0

För varje misslyckande så vinner man ju. 

Erfarenhet!!!

(och förhoppningsvis kan man nästa gång man försöker samma sak). Skrattande

[Jeremina]
0

#0 Om jag misslyckas med något jag tyckt om eller velat så har jag ju i alla fall provat. Håller med dig Cristine!

[Pirkkolino]
0

#9 Jag lär mig inte ens alla saker, ändå försöker jag gång på gång. Och erfarenhet, misslyckndets hög, bara växer och växer. Skrattande

Cristine
0

Skrattande

zabelle
0

Jag håller med Chik, jag vill verkligen klara av det jag ger mig in på. Visst misslyckas man ibland, men då får man väl prova igen. Oftast klarar man mer än man tror. Skrattande

Zabelle   

Cristine
0

Det värsta jag vet är att göra årsbeskedet om dotterns räkningar ( är dålig på matte) Jag är inte ett dugg nöjd för att jag lyckats utan jag är sur ett par dagar efter och går bara och gruvar mej för nästa år. Likaså FK.s papper när de ska fyllas i.

AnnL
0

Gillar inte heller att mysslyckas. Har jag gett mig in i något ska jag klara av det. Ger mig oftast inte heller förrän det gått vägen på något sätt.  Tungan ute Är ganska envis.

Men visst mislyckas man ibland, o då får man ta ny tag. Oftast lär man sig något av sina misslyckanden.  Skrattande

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.