God morgon 20:e September
#0 Skule precis skriva en gomorgon tråd när jag såg att du redan hade gjort en. Puh så slapp jag. 
Idag ska jag vara med vovven på dressyr mellan kl. 11 o 13. Sen ska jag o sambon på buggkurs mellan 18-20. Går i ett.
Tur man är sjukpensionär. 
Därmed inget illa ment till dom som jobbar eler gör annat här i livet. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon!
Ringblomme salva, låter spännande. Mot torr sprickor,mm, vill också ha.
Har du möjligen ett recept du vill dela med dig av? *Ber fint*
Önskar er alla en riktigt skön söndag. / Kram
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Dt blir härligt väder idag och det gör mig jätteglad eftersom jag har träd att plantera. Du går nog samma buggkurs som min son Mario och hans fru, Ann. Härligt med bugg.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon på er
Ännu är det kyligt ute,
men det ser ut att bli en underbar dag
Ska strax väcka familjen, lilltjejen ska träna aikido och sedan är det ridning i eftermiddag.
ha en fantastisk dag alla

Go morgon på er
Strålande väder, ska passa på att stå vid spisen nu på morgonen och sen ut i trädgården och höststäda lite där.
Önskar er alla en fin söndag
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Godmorgon alla
Säger som #2 Du har möjligen inte lust att dela med dig av recept?
Idag ska jag laga massa mat (som vanligt) lunchlådor bl.a. Sedan så ska jag rösta i Kyrkovalet. Tycker det är viktigt att välja något opolitiskt och att de värnar för homosexuellas rätt som äktenskapet bl.a.
/Maria
Go´morgon alla..
Sova ut misslyckades jag med idag !!
kanske tur för det hade varit ett strömvbrott inatt,väckarklockan bara "blinkade"..
men,det var ju tidigt,så jag kunde somna om,om lättare minnas mina drömmar :- )
(får nog söka för det här,har vaknat av mig själv en gång tidigare i veckan !! )*fniss*
Smörja för invärtesbruk gjorde jag igår,syrade vitkål o morötter..
så idag blir det ..lite jobb,en del skördande..svamp..(?)
definitivt smultron,ska spara alla,frysa in dem för ett besök jag får i nästa vecka.. *ler*
klippa gräset borde jag göra..
..det rycker lite i bärplockar-armen oxå,det är en solig i vacker dag,som OM de fortfarande är fina så..
koka mer sylt..
kyrkovalet velar jag om..
Må ni ha den dag ni förtjänar!
penke
Fint väder idag hos alla tror jag. Jag är på väg bort för att ge en upplevelsepresent. Vi ska på klangmeditation och det ska bli spännande att uppleva vad det är. Jag har lyssnat lite på en cd med klangmeditation men det var när det var många i rummet så jag har ingen uppfattning om vad jag tyckte.
Det blir en lång dag i dag för det är en bra bit att åka.
Ha en härlig dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Här är det kanonväder och jag tvättar medan mannen klyver ved. Sista rycket nu med att få tvätt torr som får hänga ute.
Annars blir det en lugn söndag här, vi ska laga lasagne med glutenfria lasagneplattor för första gången idag, ska bli spännande att se hur det blir!
Kyrkovalet skippar hela min familj, jag har försökt att få dem att gå och rösta för att rösta bort dominansen här… själv har jag ju aldrig varit medlem i kyrkan så för mig är det inget alternativ.
Ha en skön söndag allesammans!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#2 och #6
Ringblomssalva
Fylle en burk med de oranga och/eller gula bladen från ringblommor.
Fyll på med olivolja tills det täcker bladen.
Rör om i burken varje dag i tre veckor. Rumstemperatur.
Sila bort bladen i ett melittafilter. Låt oljan rinna i en rostfri bunke.
Sätt bunken i ett vattenbad och tillsätt bivax. Låt allt smälta. Mängden bivax beror på hur mycket olja du har.
Till ca 5-6 dl avrunnen olja brukar jag smälta en tunn bivaxkaka. Den är ca 4 dm i fyrkant.
När bivaxet är smält i oljan, häll upp i väl rengjorda burkar.
Jag brukar ta ordentligt rengjorda snusdosor eller glasburkar som man köper svart och röd rom i på affären.
PS.I dag fick jag till 16 snusdosor med salva. 
Lycka till! 

God middag på er alla!
Strålande sol har vi här,har sovit länge men nu ska jag ut på promenad.
Ringblomssalva är jättebra, brukar använda det till både händer och fötter när dom blir vintertorra.
Önskar er en jättefin dag.
Tack Gunilla!
*niger fint*
God middag på er!
Underbart höstväder idag…strålande sol.
Ska ut och ta en härlig promenad.
Ha en bra dag.
#13 Tack Gunilla. Nu blir det att börja med att sätta ringblommor till våren
/Maria
God eftermiddag. Jag har inte haft tid att sitta vid "komputtorn" idag. Var iväg till skjutbanan med studsaren för att prova en uppskjutning inför älgjakten, men kikaren satt inte rätt, så resultatet blev inte godkänt ens på stilla med stöd.
Måste åka iväg på tisdag och skjuta in bössan på nytt. Sedan började min sista kungssnokskull att kläckas igår, så jag har tagit hand om de små idag.