Den som har tålamod...
har allt. Jag har det tyvärr inte.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Mitt tålamod är bra men kort….

Mitt tålamod har jag tänjt ut något alldeles fantastiskt! Så idag är jag ganska nöjd med det faktiskt 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tåla mod vad är det??
allt skulle varit gjort o sagt redan i går
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag har för mycket av den varan, tålamod. Men, om den på någon andledning tar slut. Då är det kört. Då har jag redan fattat någorlunda beslut och det går inte att förändra. 
Jag har massor av tålamod…
Alltid bättre att inte ha för bråttom, utan ta det lugnt och se tiden an. Gäller i ALLA lägen! 
Har nog mycket tålamod tills det helt plötsligt är stopp och då är det stopp
Var rädda om varandra
Jag har ett bra tålamod vad gäller vissa saker men ett helt obefintlig vad gäller andra 
Amor Vincit Omnia
Jag har tålamod med allt utom att sy med symaskinen och lyssna på tråkiga människor
#3 Chik jag kan bara hålla med dig vad är tålamod. Det skulle i stort sett redan ha hänt när jag bestämmer mig för något som ska hända. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#4 jag har som du ofta mycket tålamod… rätt som det är kan det ta slut
… Tycker att jag borde ha lite mindre…
Men jag har svårt att sitta stilla men det är en annan sak…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#10 Ja så känner jag också, att ibland det skulle räcka kortade tid innan min tålamod tar slut. Men på andra sidan det är bra också. Då fattar jag inte för hastiga beslut, när min tålamod räcker att gå ända i botten vad det nu än gäller saker och händelser.
Att sitta stilla är annan sak än tålamod, så tycker jag med. Jag kan sitta stilla, men den har jag övat. Det var nåt typ yoga och fokusering/meditation vad jag började utöva redan som litet barn utan att veta vad jag håller på med.
Pirkko 
#11 ja yogan älskar jag… vill inte missa men har som sagt för mycket tålamod borde ha kortare stubin.
Håller med dig.. och du med mig om att sitta stilla är en annan sak… svårt är det, får myror i baken… måste upp och ta en sväna
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet