God Morgon 10/9
God (natt)Morgon sajten !
å alla ni som är här..
Lunch/middag har jag inte ens börjat fundera på;
först ska jag klara av frukosten om några timmar..
sedan får jag väl se vad som finns i skåpen *ler*
Må ni alla ha den dag ni förtjänar ! 
penke
Godmorgon på er alla
Önskar er en underbar torsdag
God morgon alla på LK. 
Jag har en gäst som väckte mig kl. 6. Det gör inget. Han är så söt varelse. En svart-vit katt som känner namnet Kawaii.
Jag önskar bra dag er alla.
Pirkko
Hej på er alla!
Tack för den underbart fina höstbuketten som du hade lagt in GunillaF!Blåsten har lugnat ned sig lite och solen skiner och det blir en bra dag i dag också/kram Spanaren
God Morgon alla!
Här ser det ut att kunna bli en solig dag.
Morgonkaffet är druckit, sen är det duschen, promenad med Silver. Vid 11 tiden ska jag åka tåget till Höör o stanna hela dagen. En väninna o jag ska åka ut i skogen i eftermiddag med hundar o kaffekorg ska bli mysigt.
Ha en härlig torsdag alla. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon alla!
När jag vaknade hade jag tre katter i sängen, vete sjutton hur de kommit in.
Så pigga hundfolket är, de har gått förbi sedan kl sex.
Jag har inte ätit varken ärtsoppa eller plättar sedan jag var barn.
Vilka vackra blommor Gunilla!
Ha en underbar dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God morgon alla!
Solen skiner och det är 11,1 grader en härlig höstdag ser det ut att bli.
I dag är det tydligen inte min dag=) hade precis skrivit klart här men hann inte trycka på skicka iväg för då startar en uppdatering i datorn och allt jag skrivit försvinner.
Jag känner mig jättetrött också för jag vaknade i natt med att jag var genom svettig och allt kändes konstigt hade tydligen haft en mardrömm som jag inte kommer ihåg nått av annat än att det kändes som om det var nån i sovrummet.
Nu ska jag ta en till kopp kaffe så jag vaknar till har lite att pysla med idag.
Önskar er alla en härlig torsdag för det tänker jag ha.
Kram Solis! 
Godmorgon - här skiner solen och det ser ut att bli en härlig dag.
#8 Solis vilka vackra blommor… jag älskar blommor, vet du vad det är för sort?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon alla morgonpigga.
Vilka vackra bilder ni bjuder på.
Efter ett par riktigt stressiga timmar på jobb är det äntligen dax för kaffe
. Det är min sista arbetsdag denna veckan sen ska jag njuta av ledighet i 3 dagar. Ska till veterinären med vovven i morgon och kolla hans levervärden (han har epilepsi) får hoppas de är bra.
Sköt om er idag.
Zabelle
#9 Kommer inte ihåg vad blommorna heter har själv haft sådanna nått år.
Fotot är taget på Stenegården i Järvsö där det finns en jättefin trädgård men när jag var där denna gång så hade en del blommor börjat blomma ut.
Peter vad dina äpplen ser goda ut och vilka fina bilder du fotat .
#14 Tack Solis, De är goda, men det är ett så kallat "familjeträd" med tre sorter som saknade etikett när vi köpte det, så jag vet inte vad äpplena heter.
Det är dessutom bara två av ymparna som ger frukt. Den tredje har det aldrig blivit något på. På den här bilden kan man se att det är tomt på äpplen till vänster.

God morgon på er alla!
Tittar in lite snabbt för jag ska iväg till jobbet, har suttit och väntat på att vård-c skulle ringa och det har dom precis gjort. Behöver en tid hos min husläkare.
Önskar er alla en jättefin dag.
Peter - Nu blev jag sugen på äpplen 
Zabelle
#18 Ja varsågod att smaka 
Jag gjorde äpplen i ugnen i går och åt dem med vaniljsås. Mmmm.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ska åka hem till sonen och "palla"
äpplen i hans trädgåd och göra äpplekaka 
Zabelle
Jag såg att min dotter hade mycket röda äpplen på ett av träden hon har. Dessa brukar vara goda men de var inte riktigt mogna ännu för att äta men det kanske kan bli en paj eller äppelkaka till helgen.
Solis och Peter (röda äpplet) in med era vackra bilder i hösttävlingen/kram Spanaren
Ps Vilket vackert äpple, vilket sken, vilken utstrålning!!!!!
#24 Fin bild och då får du mycket snö i vinter. Förra året hade vi massor av rönnbär och det kom mycket av snön också :-)
Glömde att säga att #7:s trolska höstbild passar in i hösttävlingen också/kram Spanaren
Hej på er alla!
Vad man blir glad när man ser så fina blommor.
I dag blir jag bjuden på mat, så det är bara att hoppas att det blir något riktigt gott.
Ni alla skall ha en fin dag.
God Morgon på er alla.
Vilka fina bilder ni har satt in.O Äpplet,så rött o fint..Fast fet skulle ju varit Eva som gav, nu blev det ju Adam
Ni får ha en fin da det skall jag ha.
O varför är det ingen som har provat CHATTEN???
Lena.
Lena.P är jag i verkliga livet.
#27 Det går inte för mig att skriva i chatten?!?! /kram Spanaren
Chatten??? Var? Hur?
Zabelle
#27 Jag provade chatten inatt.
#28 Du ska skriva längst ner i chattrutan.

Hej allihop!
Är seg i kolan idag efter 16 timmar i bil igår… men nu är vi hemma tack och lov! Har haft några fina dagar i norr och maken fick skjuta en älg 
Ha det bra allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

God eftermiddag. Har lyckats bli förkyld, men det är okej. Har fått sådana rara elever att jag inte kan känna mig annat än lyckligt lottad oavsett vad.
Till lunch blev det inget - glömde lunchlådan. Hade som tur en banan med mig och varmakoppen i min låda här på jobbet. Alltid något…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."