Godmorgon 090909
Godmorgon alla!
Idag var jag uppe med tuppen det blir så när jag sovit mycket de sista dygnen.
I natt har det regnat men nu är det bara molnligt och solen försöker komma fram.Det blåser lite men det är redan 18,5 grader kändes skönt när jag var ut en sväng.
Idag känner jag mig utvilad och är bättre i skallen så då kanske det blir nått gjort här hemma också.
Ha en härlig onsdag för det tänker jag ha.
Kram Solis 
Huvudvärk och snuva.
Just idag…..
Godmorgon!
Här är redan soligt och varmt, skulle bli 25 grader idag så jag ska försöka passa på att vara ute så mycket som möjligt under dagen.
Ser fram emot dagens meditation angående 090909, se länk om du inte redan läst om den.
Annars blir det en lugn dag då jag kan arbeta hemifrån.
Önskar er alla en trevlig dag!
/tilja
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon!
Idag har vi dubbla moln, ett lager regnmoln som snabbt går norrut och högre upp små ulliga moln. Det kommer att bli fint och varmt idag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Så vacker bild du har Cristine, jag kommer riktigt av mig för att säga god morgon, så god morgon på er alla
Solblomman har fångat in hösten bra kring sin Kärlekstörstande blomma *ler* och tack för den fina bilden Solis/kram Spanaren
Godmorgon på er
Det är gladväder i dag
ha en skön dag
God morgon alla!
Soligt och fint idag också! 16 grader nu på morronen.
Krya på er ni som inte mår så bra och ha det bra även ni andra!
Godmorgon
Underbart väder ute. 
Luftkonditioneringen har lagt av här på jobbet så det blir snabbt uppemot 30 grader. Man blir lite luddig och seg av värmen, men ni som är lediga - njut av solen!
Ta hand om er
Zabelle
God Morgon på er…
Fina bilder.
O i dag har vi ju en intresant kobination av datums tal..O som sisa skriver en Midiation….Jag blir lite pirri när talen blir så samansatta..
Sol här med.Bra så man kan vara ute utan att behöva ha på sig hur mycket som hälst.
zabella ingen luft.Tänk att du är vid medelhavet.Där är det väl varmt..
Så Jobba o lid
Så då säger jag till er alla Ha en bra dag.Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
#8 Ha ha Tack Chik .gif)
Zabelle
Godmorgon alla!
Skön solig dag även här,idag är det gammelmannan Spikes tur att få komma ut själv med matte i skogen…hade med mig Snodden på en 3 timmars tur i förrgår…..så mycket svamp vet jag inte om jag hinner hitta,Spike tycker att man måste spåra allt,så det gäller att ha honom nära sig hela tiden….men lite skogs agility ska vi allt köra…
Sen ska sambon och jag åka och handla så det finns mat hemma när vi åker på ensam tur till min äldsta grabb i stockholm i helgen,vi ska besöka naturhistoriska museet bland annat…det ska bli jätte intressant
.
Ha en bra dag allesammans!
Godmorgon!
Här är det lite grått men ändå 18°, men solen kanske dyker upp vad det lider.
Ska rensa lite svamp som jag plocka igår. Lärde mig två nya sorter som jag aldrig plockat innan. Trattkantarell o taggsvmp, jätte goda båda två när man steker det ihop med lite kantareller. 
Sen ska jag åka till min väninna som har Kol o klippa gräs eftersom hon inte orkar. Har skött hennes gräsmatta i 3 år nu.
Gör vad ni kan av dagen för att må bra. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God morgon!
Även här skiner solen på de vackra höstfärgerna!
Vaknade med lite lätt ångest, men den släpper nog efterhand.
Vackra bilder att titta på när jag öppnade den här tråden.
Ett tips om trattkantareller: torks dem! Rensa dem och lägg dem på en tidning, rör om då och då tills de är knastertorra. Lägg dem sedan i en burk. Jättegott att bara smula sönder lite och ha som krydda, eller i sås eller i soppa 
Min mamma hade också kol, en tuff sjukdom!
Har lite sovmorgon idag, sitter och njuter av kaffet min sambo fixat.
Ha en fin dag ni alla!

God förmiddag på er alla goa medlemmar!
Soligt och vackert har vi här.
Ledig idag men det är lite segt att komma igång, förkylningen tycks hänga kvar i kroppen. Har en hel del att göra idag så det blir inte mycket tid att sällskapa med er här tyvärr.
Önskar er alla en underbar dag!!
Kram