Klär du upp dej?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nope! Jag går här hemma i mina urtvättade jeans eller mysbrallor och låter magen jäsa ut som den vill!
Skulle jag iväg på nåt kalas eller sånt så skulle jag däremot klä mig liiite finare i allafall!
På tal om kalas så har jag ett i eftermiddag. Hmmm vad ska jag ta på mej, jag har ju inget att ta på mej*panik*
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag tycker ""renlighet är en dygd. Sa Kärringen, o vände på särken.
Jag går i mys o pys hemma.Men skall jag till affären så har jag rena kläder o gör en liten krigsmålning i ansiktet.
Kalas-Jag har dom kläderna som fins.Men jag försöker att inte ha samma. Men jag har aldrig varit så intreserad av kläder.
-Hel o ren-Lapp på lapp.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hemma har jag bekväma kläder som jag kan röra mig i!
Det är alltid nåt som ska göras och då måste jag kunna röra mig utan att det är linningar och andra obekvämligheter som sitter åt.
När jag har gäster eller ska på något själv så gillar jag att ta på mig nåt extra. Jag har ganska mycket kläder eftersom jag syr en del själv. Jag älskar tjusiga klänningar och tunikor.
..till *komsomduär-partyn* är det väl mest panik,rafsa igenom garderob o tvättkorg efter något snyggt OCH ..spontant.. :- )
(förr,skulle jag kunnat med att verkligen gå dit i (bara) en handduk om höfterna, Om inbjudansamtalet kom direkt efter duschen..
)
(inte tjej) o inte så klädmanisk,men tycker det är kul att kombinerar ihop något ,efter humör,sällskap o "tillställning"..
penke

hemma är jag nog inte så noga! men vill gärna sminka mig och ha nåt snyggt på då jag ska ut. bara det att åka till affären eller affärerna. då vill jag ofta se snygg ut. så då ser jag alltid över garderoben, efter nåt jag gillar…
Älsklingsplagget är jeans.
Det är svårt att få tag i klänningar i storlek 32… Det finns ju big sise men inte mycket för oss som är små och smala. Jag får sy in och lägga upp själv, för visst vill man klä upp sig ibland.
Zabelle
Jag är nog för det mesta "snyggt" vardagsklädd… vet inte hur det kan beskrivas … jeans är ett vanligt plagg och jag har ofta jeanskjol. Jag tycker mycket om att klä mig i de tunikor som mycket finns i butikerna, med jeans till, lite kortare eller långa, eller vad det nu kan kallas "leggings" eller "tights". Dessa leggings är varma och sköna och på vintern har jag ylliga såna, ofta i flera lager. Det är så varmt och skönt - jag har sällan jeans på vintern, isf bara inne, fryser benen av mig annars (knäna mest).
Jag har sällan snyggkläder, äger knappt såna, fyndar ibland på rea något snyggt (som jag sällan använder) för en mycket billig penning.
Jag har mycket sällan mjukiskläder, har aldrig trivts i det… det är jeans istället. Jag äger en omgång som används några gånger om året, och som jag spar för att jag inte ska få för mig att köpa en ny omgång…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag tar högst motvilligt på mig annat än praktiska kläder. Jeans använde jag mycket förr, men inte nu längre, de är helt enkelt för svåra att jobba i.
Numera använder jag bommullsbyxor av armémodell "loose fit", med många fickor och så en vanlig t-shirt.
Hinner inte klä upp mig. Har ju två rätt så små barn, ett arbete att sköta och ett hem att ta hand. Det där kunde jag göra för i tiden då jag var yngre och hade tiden. Nuförtiden blir det knapt maskara….
Men ska jag gå ut med vänner på kvällen någon gång får man rota lite i gaderoben och hitta något gammalt men passande.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Mycket sällan!
Naj, aldrig. Jag kommer som jag ör & hoppas att det är okej om det så är mysbrallor eller balklänning 
Amor Vincit Omnia
Hemma går jag alltid i mysbyxor eftersom jag alltid pysslar med något.
Vet jag här ska komma någon eller jag ska till kompisar blir det ett par snygga jeans o en snygg tröja.
Ska jag ut o äta eller dansa vill jag kä upp mig i snyggbyxor. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.