Snurra till det
Ja ochså är snurrige jag i farten igen….Någon annan som kan vara lika snurrig som jag i mellan. Glömmer av hälften ut av allt jag ska komma ihåg som tex. vad det var för mat jag lagade på jobbet…Den frågan har min store son stält mig många gånger och ofta får han svaren ….vänta lite jag kommer inte ihåg det just nu.
Ja sedan så ska man ju inte prata om fredagar…de dagarna har mina kollegor väldigt roligt när de pratar med mig…..En fredag var jag på väg att gå hem med mina arbetskor på mig….alltså ett par träskor.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Min man säger att han kommer bara ihåg det som är viktigt. Jag är ganska glömsk med och känner mycket väl igen mig Pia!
#1 Ja jag började undra en dag om jag var ensam om detta…men nu vet jag att det är jag inte…..
Eftersom jag lagar mycke mat och alltid har förkläde på mig så har det hänt flera gånger att jag gått hemifrån med detta hängandes under jackan
/Maria
#3 Hi hi….jag kan se dig framför mig! 
#3 Ha ha ha…ja kankse jag borde prova någon gång.
Ja du är nog inte ensam.Känner igen mig…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Det är lätt att glömma saker, min sambo glömmer ofta att han hört saker och att han svarat och bekräftat saker… ilbland blir jag lite orolig där…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Min sambo har förstått att geografi inte är mitt starka ämne…. -Huvudsaken är att du hittar hem igen, brukar han säga !!
nej, det är lätt att tappa bort mig… 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja, hem har jag än så länge hittat….men man vet ju inte i framtiden
Ja nog är jag glömsk…efter besök på HC gick jag ut med skoskydd "blå plast". Tur att det inte var snö och vinter.