Tv tittandet.
Tv.n är en annordning med vars hjälp människor som inte har något att ta sig för betraktar andra människor som inte kan göra någonting.
Fred Allen.
Jag har inte sett tv på över 1½ år, då fanns många sådana program som Big brother och liknande och jag lessnade.Det enda jag tittade på var det okända,inredningsprogrammet med de två killarna och någon dokumentär då och då.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag ser inte mycket på TV. På vintern blir det dock lite mera än på sommaren.
Nyheter, "byggprogram", kulturprogram o.dyl. blir det.
Jag kan ha tv:n på men tittar inte. Oftast mest som sällskap i bakgrunden..*L*
Tittar inte så mycket på tv. Sitter nog hellre vid datorn.
Nyheterna vill jag se och ibland någon film.
Jag hoppas att alla såpoperor har försvunnit tills jag får igång min tv.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#4 Det är mer såpor än någonsin av alla de slag.
Eftersom jag är sjukpensionär tittade jag på tv alldeles för mycket för att fördriva tiden. Tillslut tänkte jag att så här kan jag inte hålla på resten av livet, att lika framför dumburken. 
Det var då jag skaffade min lille älsklingsvovve. Så nu blir det mer promenader o aktiviteter med honom. Mycket trevligare än allt tv tittande, o så mycket bättre jag mår. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag fastnar lätt framför tv:n tyvärr. Och datorn…
Jag skulle absolut må bättre av att spendera mindre tid framför burkarna. Försökte att vara utan internet några dagar nu i slutet på augusti och höll på att bli galen. Måste ha mitt internet.
Tv:n är lättare att vara utan tycker jag. Det är bra för det är lätt att jag fastnar där på kvällen och tittar på tv istället för att gå och lägga mig. Det är så skönt ute i stugan där jag varken har tv eller internet. Där går jag alltid och lägger mig ganska tidigt, jag känner när jag blir trött på ett helt annat sätt när jag inte har tv eller internet. 
Tvin är ju ett bra medel o få information av.ser på debattprogram o det ger mycket o fackt..O så en o annan lång film oller så
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 5
Ann, jag håller med dej…
En liten hund är ett mycket bättre sällskap
än TV:n…
Kram till Dej och Silver!
#8 Tack Sisa. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Vi ser på film eller på tv sent för att koppla av lite… men sällan… ikväll dansk film som var spännande
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet