Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: hälsa-och-harmoni
Läst 500 ggr
Soffe
0

Gå på Gym..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gör ni det? Jag ska börja nu nästa vecka. Känner att det är dags att arbeta kroppen mer än vad jag gör nu när jag går hemma. Jag ska mest gå på gruppträning som ex. Body Balance, Core osv. Ska bli spännande :-)

[Jeremina]
0

Vad kul…hoppas du kommer trivas. Jag har aldrig gått på Gym men jag har tränat hemma för min pappa höll på med mycket styrketräning när jag växte upp.

Annars har jag dansat Jazzdans och gått på vanlig gympa och nu blir det bara promenader..

Hi hi vilken frän Gubbe Soffe! Skrattande

Soffe
0

Ja det är en av mina låtsaskompisar Skrattande

Jag har gått på gym förr men tappat tålamodet och motivationen, men nu är det dags igen!

Hoppfull
0

Nej jag gillar inte gym riktigt, det är inte min grej. Jag har oxå gått på gympa i många år, gått på afrikansk dans och så joggat i perioder. Där emllan har jag kört egna gympapass hemma med motionscykel, svikthopp och vanliga muskelövningar.

Nu promenerar jag… men hoppas och tror att jag ska få träna mer igen i livet Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[mia-38]
0

Jag har tränat både på Nautilus och på Friskis & Svettis.
Tyckte inte det var så kul att gå själv..Hade en kompis som följde med ett tag som draghjälp. Men när hon sen lade av så slutade jag med efter ett tag. Tycker med att det är för dyrt.

Nu försöker jag ut och cykla och promenera istället.

Soffe
0

Visst kostar det mkt pengar, men får man betalt så får man passa på Glad

[mia-38]
0

#5 Ja får man det så ska man ju ta chansen.Skrattande

Soffe
0

#6 Yes! Glad

Hoppfull
0

#7 Vem betalar åt dig?

Soffe
0

#8 Måste jag skriva det öppet?

[Jeremina]
0

#9 Det avgör du själv!

Soffe
0

#10 Tack :-)

Hoppfull
0

Absolut inte, förlåt så mycket.

Soffe
0

#12 Det behöver du inte förlåta för.. Jag känner bara inte för o skriva det öppet, även om de som känner mig väl vet..

Mads
0

Jag har gymmat mycket förr, men inte de senaste åren. Innan jag fick barn var jag fullt upptagen med att jobba precis alltid och sedan jag fick barn finns inte tiden. Men hoppas kunna komma igång med nån yogakurs och sen nästa år kanske hoppa på Friskis & Svettis igen.

Amor Vincit Omnia

Branneli
0

Har växlat mella nautilus & feelgood…..sen 1998….

Min kropp behöver bibehålla den styrka jag har !!

Cool

skrult
0

Gym är inte min grej. Imorgon öppnar innebadet där jag bor så jag o min äldsta dotter ska börja simma två ggr/vecka. Simning är skönt,känns inte när man blir svettig Glad

aggeelin
0

#0 bra med sån träning som core och body balance, ger bra hållning, muskulatur som stödjer i allt vi gör och mindre ont i ryggen. Om fler skulle träna så skulle det bli färre som sökte för t ex ont i ryggen. Det går långsamt och det finns verkligen tid att ta ut rörelsen och att göra den rätt/få effekt

Grattis till ett bra val för din egen skull Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soffe
0

#17 Taack Glad

AnnL
0

Gym är heller inte min grej.  Men alla mår vi ju bra o gillar olika saker, o tur är väl de.  Jag simmar det tycker jag min kropp mår bra av. Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

chik
0

Tror att kropsarbete är bra mycket bätre.

Men det vill ju ingen göra.

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Visst är kroppsarbete bra och naturligt men det det bli belastande på fel sätt för kroppen, därav många förslitningsskador inom många yrken.. det gäller att ha rätt teknik…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

Det företag jag jobbar åt ger oss möjlighet  att gå på gym 

2 ggr/vecka. 2x 30 min. Det är inte illa att bli bjudna på!!