Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 364 ggr
aggeelin
0

Vad är det som händer?

Det har varit en del problem med våra nya hus hos oss och hos grannarna, bl a har det varit mycket kallt på golvet… men i söndags så…

Sambon hade badat och allt var ok… jag skulle in i badrummet och lyset fungerade inte, inte i takt och inte över handfatet och, visade det sig senare inte heller i kontakten över handfatet…

Nu nyss pratade sambon med grannen, vid samma tid  i söndags kväll hände samma sak hos dem. Detta är väl inte möjligt… `?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

Obestämd Det låter konstigt…..hm…

aggeelin
0

Våra hus är dåligt byggda och har tidsinställda elkontakter Skrattande efter viss tid är det dags för elfirman att få nytt jobb… ha ha

Cristine
0

Ja det låter underligtObestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Jeremina]
0

"2 Vad menar du med tidsinställda elkontakter?

aggeelin
0

#4 försöker skämta… vi har ofta haft samma sorts fel i huset t ex i samma rum har det spruckit i ett hörn, nu har grannen fått sitt uppbrutet och konstaterat att det saknas isolering…

Och visst är det konstigt att elen i badrummet upphör att fungera vid samma tid…

[Jeremina]
0

#5 Men det låter farligt tycker jag…det måste nog åtgärdas!

aggeelin
0

#6 ja det kommer elektriker på fredag, spännande att se vad som var felet, och hur grannen kan ha samma fel Förvånad

[Jeremina]
0

Jag har sådan respekt för elen så jag blir orolig om det blir något knas med det här hemma…..blev orolig när jag läste ditt inlägg så det var nog därför jag inte förstod att du provade skämta….Flört

aggeelin
0

Ja … MEN vad ska jag göra… det är konstigt tycker jag… att det händer hos oss och närmast grannen som vi umgås mycket med ohc som vi ofta har samma byggfuskfel som … men det här kan väl inte vara tidsinställt… Förvånad

[Jeremina]
0

#9 Det kanske är någon som kör med fjärrstyrning hos er….Skäms eller?

aggeelin
0

ja, det är säkert SKANSKA  som retas lite mer med oss… … eller ja vi får se…

[Jeremina]
0

#11 Asgarv alltså…du har humor du Glad Det ordnar sig ska du se!

aggeelin
0

#12 ser fram emot besök av elektriker imorgon Flört