God Morgon 26: Augusti
God Morgon…..redan 
God tidig morgon,
Underbar bild !
Amor Vincit Omnia
Gunilla ..jag är piga…Snigelpiga.
Jag är ledig på onsdag.
God morgon ni alla som är vaken. 
Godmorgon på er!
Här regnar det idag, riktigt ordentligt. Det känns som om det var längesedan det regnade nu. Tvätten hänger ute och blir blöt. Snart ska jag iväg till jobbet, men först lite kaffe 
Jag önskar alla er bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon!
Det ser grått ut, jag undrar om det inte blir regn!Igår satt jag och tittade på en gammalsläktgård där vi alla höll till under sommrarna och för färades över hur det blivit där sen en sniken moster som fick ärva den och inte ville sälja till sina syskon för hon fick et större bud på annat håll, förstörde sommarnöjet för dem och deras barn som älskade det stället. Hon bodde i Stockholm och var sällan där. Nu har det byggts flotta villor efter stranden så ingen kan utnyttja den, och det är fullt av dem runt om. De som köpte upp var snabba på att sälja nästan all mark.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
.
Godrmorgon - häör är det regn som står i backen! Mötesdag idag på jobbet, ni behöver inte vara avudnsjuka på det…
Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon alla till en underbar dag!
Här skiner solen (fast det skulle bli regn idag).
Jag känner mig bättre i skallen men inte riktigt bra men jag kan åtminstoende vara uppe på bena.
Idag ska jag ta bort en massa fula blommor i mina krukor o sen ska jag köpa nån kryss i en del krukor.
Önskar er alla en härlig dag. Kram Solis
Godmorgon.
Nu är det dax för dagens första kaffepaus på jobbet. Det är mulet i Malmö idag så vi får säkert också regn uppåt dagen. Kan behövas, det är väldigt torrt nu.
Ha en bra dag allihop.
Zabelle
God morgon på er alla hjärtevänner. Här är det grått, fuktigt och disigt men solen försöker göra ett försök
Gör som solen försök dig på att göra dagen solig för dig själv eller någon annan /kram Spanaren
Godmorgon alla Morgonpigga,
vet inte varför jag vaknade så här tidigt idag, sista dagen på min långledighet.
Jag antar att flera av Er sover nu, då jag ser att Ni varit uppe inatt!
Det regnar hos mej, precis som det verkar göra hos Er.
Ha en bra dag alla; Ni som sover ännu, Ni som ska iväg till jobbet och Solis ; Skönt att Du mår bättre!
Jättefin bild, Gunilla!
Kram Sisa
Morning all,
Idag var det riktigt svårt att masa sig ur säng när Noah kallade. Nu sitter jag & försöker vakna med kaffekoppen samtidigt som vi på hans begäran har Nalle Puh igång på tv.
Önskar er alla en fin dag !
Kram kram
Amor Vincit Omnia
Godmorgon på er
Trött som attan i morse, jag som alltid vaknar tidigt försov mig !
Plaskade runt fötterna (foppatofflor) när jag rastade hunden.
Gummistövlarna står så fint bredvid garagedörren…
Tre muggarkaffe och jag börjar kunna använda hjärnan.
Ha en bra dag alla

Måste ju titta in å önska er en "braig" dag då det var ett tag sedan jag gjorde så! 
Vädret idag=
men så uppfriskade mysigt tycker jag!
Blir att leta fram gummistövlarna till långpromisen (om jag nu kommer ihåg vart jag ställt dom? 
Hoppas ni får en toppendag.. 
God morgon alla 
Södra Halland har lite mulet men fortfarande ganska varmt.
Idag fyller min lille gulleplutt 1 år. Kan inte fatta att jag haft honom i 10 månader. Ska åka och köpa något gott i djuraffären till honom idag. 
Ha en bra dag alla.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Playa!!Hello på sig..Roligt när du tittar in.
Ta med flytväst ozzo….
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon alla!
Här regnar det också idag. Men det passar att fuska med skogspromenaden eftersom det är annat på tapeten.
Jag ska göra ett besök hos bror min och önska ett nytt litet liv välkommen till världen - jag har gått och blivit faster igen! 
Nu har vi tre syskon lyckats producera nio barn på 30 år - det är ingen dålig spridning på dom kusinerna 
#18 Grattis till fasterskapet! 

#17… Tack gulliga chik!!! 
Hoppas man slipper flyväst…*s* än så länge har det inte störtregnat!
#18… Grattis till ha blivit faster.. igen!

# 16
Krama Din lille Gulleplutt
från mej… 
Du får gärna berätta mera om honom! 
Kram Sisa
haha
tack för gratulationerna! 
Det känns lite lattjo när man har kommit upp till mormors- & farmors-åldern, men vad gör det - det är ju ändå ingen ordning på nånting nuförtiden

Grattis till bebisen, Faster Maggan!
Zabelle
Grattis Maggan. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Grattis Maggan……..
Tack - men herrejösses ni går ju på som om det vore jag som fött barn! 
Jag skickar vidare till barnet föräldrar 
""Det känns lite lattjo när man har kommit upp till mormors- & farmors-åldern, men vad gör det - det är ju ändå ingen ordning på nånting ""
Grattis..Vist är det ockej.så länge det inte är gammal faster…..
Lena.P är jag i verkliga livet.
oh gud nej - gammelfaster!!!! 
jag hade faktiskt en barnlös gammelfaster en gång - hon var nog snäll… egentligen… 
utom när jag hade varit på kiosken och köpt godis. Jag brukade "tappa" kolapapperet på gatan på vägen hem, men eftersom hon såg allt från sitt fönster, så slutade det alltid på samma sätt. Hon öppnade fönstret och ropa åt mig att plocka upp skräpet - varenda gång! 

Tänk på mej då som är gammelfarmor, hur kul är det. :=((
# 32 Min mamma blev så tjurig på min lillasyster när hon berättade 23 år gammal att hon skulle ha barn, för då kände ju mamma sig gammal. Men så frågade jag hur gammal hon själv var när hon fick barn & likaså hennes mamma…så sa hon inte mer 
Amor Vincit Omnia
He he det brukar vara så!