Ett himla letande...
Det är ju märkligt… jag letar på det mesta som sambon lägger bort, tröjor, mobilen, glasögon, hammare, tumstock idag en fleeceväst, ja två var det… men
Jag letar efter nyckeln till min reservcykel och ett halssmycke i en lädersnodd och jag blir tokig för jag hittar det inte… ÅÅÅÅåååå så irriterande - vill gärna ha lite glada tillrop
tack!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hejja aggeelin..du hittar det snart…Jag lovar. När man slutar leta så brukar det dyka upp..där man letade som mest..hahaha…
Kram
Du hittar det där du inte har letat ;-)
Tack Å om jag visste var jag ska leta härnäst, där jag har letat elelr där jag inte letat… är nu lite energitömd på letande… jag får väl ta en vända till…
Du har det inte i någon necessär eller brukar ha det där?
#4 Tycker att jag letat där, men ska leta igen. Smycket minns jag att jag hade när vi var i stugan, och när vi åkte hem därifrån var det tomt där - det är en stuga som vi rensar ur när vi åker och jag är "säker" på att det var tomt där - kan förstås ha haft det senare…
Känns som att det ligger på ett bord, precis vid en hörna/kant.
Amor Vincit Omnia
Tack för det… får ta en vända till i bostaden… kan det vara under bordet… ?
Möjligt, vid eller på ett bord i alla fall. Kan ju vara ett bord i stugan också då kanske eller ?
Amor Vincit Omnia
#8 det vore tråkigt om det vore bordet i stugan… som jag inte tror men vad vet jag…
Trevligt att du försöker se mitt smycke… kan de se min cykelnyckel också, så besparar det att vi inte behöver bryta upp låset hos cykelhandlaren..
Jag hade den sist i veckan före den 6 juli, veckan före semestern, tror att det ligger i en vänsterficka på något (kan förstås ha flyttat den) har letat i alla plagg jag kan hitta, tror jag…
Ja du aggeelin. Man blir galen när man letar. Lycka till. Själv undrar jag om jag nånsin kommer att hitta eller få tillbaka mitt armband som jag fick av min man förra året.
Var rädda om varandra
det är så tråkigt när det försvinner saker som man fått… jag tappade ett halsband i min kompis sommarstuga, tror att en skata tagit det
Hoppas att du får tillbaka ditt armband - kram
Cykelnyckel kan finnas bland skor för att den åkt ur fickan, kolla genom hall & klädkammare
Amor Vincit Omnia
#12 du, det var smart, borde tänkt på det
, ska kolla det 
Kolla alla skor och hörn på golvet 
Amor Vincit Omnia
Mads, jag har fått en god idé angående smycket… vi var och åt gott och sen badade vi tunna hos grannen när vi var i stugan. Bytte om i ett slags uthus. Har skickat sms och bett henne att kolla bordet där jag la kläderna
nu håller jag tummarna.
Letar och letar efter nyckel…
Då håller jag tummarna att det snart hittas 
Amor Vincit Omnia
#16 inget upphittat, har fått sms… hmm… mycket mer letande följer 
Vad trist, ja någnstans gömmer sig desaa ting ju…
Amor Vincit Omnia