God Morgon 12:e Augusti
Godmorgon! Jag har suttit och tittat på en entimmes video på Uj om vår framtid. Den var från kongressen i Barcelona. Spanska regeringen öppnar för ett värdsomfattande samarbete mellan världens regeringar för att till slut öppna upp för och slopa allt hemlighetsmakeri om ufos och utomjordingar.
Nu går jag till sängs
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon alla härliga människor
jag önskar er en fantastisk dag
Här regnar det men önskar er alla en riktigt god morgon ändå :-)
/kram Spanaren
God morgon alla!
Idag har vi sol men bara runt 13 grader
hoppas att det blir varmare för nu känns det inte bra.
I natt vaknade jag med att jag fick upp magsaft i näsan det kändes inte bra (två gånger tom) så nu bränner det i halsen o näsan. Måste ringa vc så jag får mer medicin för jag är tydligen inte bra i magen som jag trodde.
Idag ska jag fortsätta med en massa hemma vi har redan bytt sängkläder innan gubben gick på jobbet o nu ska de in i tvättmaskinen hängt förra maskinen plockat undan en del papper som låg o skräpade på skrivbordet.
Ska nu dricka grönt te för idag blir det inget kaffe på morgonen få se om jag kommer igång får inte fastna i datorn idag*s*
Önskar er en riktig härlig dag.
Kram Solis 
Jag har soligt och fint idag men nordanvinden blåste kallt på mig under min prommenad till jobbet.
God morgon på er alla. Nu värmer solen Solis, det ser ut att bli en fin dag.Jag tänkte skjutsa ner min dotter till havet så hon får bada.
Det blir nog det sista badet i så fall,för sedan åker hon till Finland med sin tvillingbror och på måndag börjar hon arbeta!
Gomorron friends!
Hoppas allt är bra med er alla. Själv dras jag med nån konstig förkylning eller vad det nu är. Värker som attan i rygg, leder och huvud, precis som värsta febervärken, men är bara lite förkyld. Ska ta mig en iprem nu igen och se om det lättar lite.
Det jobbigaste i det hela är att Bella blir så frustrerad när hon inte får den stimulans och aktivitet hon så väl behöver, och springer omkring mig och vill leka, gå ut osv hela tiden,suck! Det räcker inte med nån barnslig liten prommis på en halvtimma eller nåt sånt, nu när hon är van att va igång med bad och bollek dagarna i ända!
Ska försöka få skjuts hem till dottern så kan jag sitta där ute på gården medans hon rumstrerar om och får utlopp för sin energi.
Ena barnbarnet är inte heller pigg, är förkyld och har haft feber, så det är troligtvis samma sak vi har. Sist jag va dit nös han mig rätt in i munnen så det är nog mycket troligt det var där jag fick det! 
Nåja, det går nog över det här med! Ha en bra dag och sköt om er!
Kram:Mammi

Godmorgon är vaken nu tror jag med en kopp kaffe i handen ……
I dag grått väder å regn får se vad jag hittar på i dag………..
Godmorgon!
Här har vädret vänt så det är gråmulet och lite blåsigt idag. Längesedan jag inte kunde ta mitt morgonkaffe ute på verandan. Jag har fortfarande semester och äntligen har jag gått ner i varv ordentligt… så skönt 
Jag önskar alla en bra dag!
/Tilja
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon!! Sov lite för länge idag så det blev lite att springa men i tid är jag ändå på jobbet. Här vet jag inte än vad det blir för väder…lite mulet och blåser. Väntar och ser.
Önskar er alla en underbar dag…..
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Morrn
God morgon alla!
Idag är det mulet och inte särskilt varmt. Höstkänslan kommer smygande…
Det låter sensationellt Crisitne! Den filmen vill jag se - jag antar den finns på UJ?
Ha en bra dag vänner - det ska jag ha 
Förmiddag på er… första dagen på jobbet så nu sitter jag och besvarar frågor inför höstterminen.
Det gick faktiskt hyfsat att komma upp i morse (hade förberett allt så det gick ganska fort).
Ha det gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God förmiddag på er alla! Är hemma från jobbet pga att jag ramlade på jobbet förra Tisdagen, slog mig på vänstra armen, några ben fick sig några törnar också ,så jag tar det lugnt några dagar så jag kan jobba till helgen. Ha en bra dag alla ni underbara människor
Ja " Det här måste ni bara höra och se" . Om du vill se hela får du ta en timme på dej, om du bara vill se en bit nu med bilder när han och 30-50 andra har kontakt med dem så ställ knappen på 1:33 .
Kramar tiller alla och ha en bra dag!
#16 Vad är det vi kan höra och se på om vi vill??? 
Läs ruta #1
#19 Ok….tack!

God eftermiddag, Idag har jag varit och sagt adjö till min chef, känns väl lite vemodigt trotts att hon inte alla gånger varit in favo. Men jag fick ett bra betyg och fick komma tillbaka om jag inte trivdes i norrlandet.
Jag ser ett favorit UFO på bild #12 hon är lite som jag.
.

God eftermiddag.
Har varit osynlig ett tag… Blev så orehört, både chockad och ledsen, när min valp dog… Inte orkat bry mig i något… Men nu har det vänt.
Hittade en omplaceringshund, naturligtvis en fralla, som jag tvingade min stackars man att köra med mig och hämta mitt i natten. Han fick gå på jobbet utan att knappt ha sovit…
Men han säger att det var värt det… Han orkade inte se mig så deppig och ledsen mera. Visst känns det, man kan inte ett liv med ett annat - men det är mycket lättare att hantera nu..
Min nya vovve är ett år och var menad att bli en avelstik hos en uppfödare. Tyvärr höll hon inte måttet - de ska ju vara så perfekta för att duga… Men jag ska varken avla eller ställa ut, hon är en underbar ny familjemedlem. Jag vill bara ha en kompis, inte ett A-barn…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Grattis till nya vovven 
Det var roligt att höra evreka - grattis till din nya kompis! 
Men så roligt evrekaw..grattis till din nya valp.
Stackars make..
hoppas han orkar med jobbet!
Grattis evrekaw till nya voven. 
God kväll o god natt!
# 7 Mammi. Jag hoppas att du inte får samma köra som jag fick med lunginflamation, så jag ber dig ta det lugnt o var rädd om dig. 
Jag ,sambon och en kompis har varit i Halmstad hela eftermiddagen och ätit fondy, stavar förmodligen inte rätt, men jag är inte riktigt nykter heller efter all mat och massor av vin hehe. 
Men roligt har vi haft så de så. 
Natti, Natti på er alla och en stor bamse godnatt kram. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Nu är det godnatt… nu när jag är en ordenlig person som ska till jobbet kan jag inte sitta här och sulla längre…
Natti
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Grattis evrekaw till lillvovven! Jag är så glad för din skull även om jag förstår att sorgen efter den förra lilla frallan finns kvar där.
Kram på dej vännen!