Galen..inte galen!
Den enda skillnaden mellan mej och en galning är att jag inte är galen.
Salvador Dali.
Det var han inte heller han va exentrisk men väldigt smart. Han kunde marknadsföra sig rejält genom att spela galen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Lite "smågalen" är ändå skönt att vara ibland!!! 
Gränsen mellan geni o idiot är hårfin.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Javisst !
..är man inte lite *galen*
blir man lätt Knäpp…..
hmm
penke
/funderar på vilket.. :- )
Jag är lätt knäpp för det mesta men nog är jag galen också..men det är bara roligt för mej och andra.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hur skulle man annars kunna vara t.ex medial, om man inte är smågalen. Det är alltid bäst att hinna erkänna själv sin galenskap innan man blir stämplat som tokig. Jag brukar erkänna mig vara, kär, galen och tokig. Då slipper andra att göra djupare analys av mig. 

Att vara absolut normal verkar helt sjukt galet

Ja tänk om examina fanns att köpa på nätet - hu, då skulle man inte våga gå till tandläkaren eller något liknande…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Haha hursomhelst så är jag mycket tacksam för att alla ni galningar vill vara med och förgylla min vardag 

Hehe.. Ja lite galen måste man ju få va :-)
#19 Precis! Det tillhör livet 

#7 Precis, kanske är den största galenskapen att tro på någon slags normalitet!!!
Känner någon utav er en "normal" familj? Utan lik i garderoben och dold galeskap? Inte jag, skrapar man på ytan och människor börjar prata så finns det så mycket som man till varje pris vill dölja pga. vårt sjuka behov av normalitet. En normalitet som inte existerar…
Släpp människan fri och låt oss vara mänskliga med all vår genialitet, galenskap, storhet och skröppelhet!
Puss på er alla galnagenier !
det har du nog rätt i Assi - jag tror att de flesta jag känner har någon liten galenskap för sig.