Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 670 ggr
[GunillaF]
0

God Morgon 11:e Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tisdag igen och inte hela arbetsveckan kvar!Glad

Jag önskar er alla en bra dag!

Cristine
0

God morgon!

Tjusig bild Gunilla!

Det ser grått ut idag både ute och inne,dottern ligger med magsjuka, yngste har ont i magen(magsår) och äldste har halsfluss.

Idag ska jag såga ved till kaminen, man måste börja tänka på det som komma skall. Höst och vinter. Ha en härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

solblomman47
0

God morgon!

Idag känns det som höst både inne o ute det är grått och regnet hänger i luften runt 17 grader.

Själv har jag sovit dåligt för jag har fått mera besvär från nacken, själförvållande eftersom jag satt för länge vid datorn igår. Tur att jag ska på behandling idag.

Ska passa på att hälsa på min väninna på vägen hem för vi har en hel del att prata om inför resa till veckan.

Nu ska jag göra köttfärssås innan köttfärsen blir förstörd.

Ha en bra tisdag alla. Flört

Kram Solis.

fibro
0

God Morgon

Idag blir en höstig dag, härligt….

[Spanaren]
0

God mogon alla :-)

Halvgrått idag och dom har lovat lite åska och regn. Fort ut med vovven för att mysa i skog och mark/kram Spanaren

[GunillaF]
0

Det är mulet och regnlikt i min del av Ångermanland. 

Temperaturen har sjunkit och det är mycket skönare inne på mitt kontor idag.Glad

Ha det bäst!

[MargaretaA]
0

God morgon, vad i jösse namn säger ni - har ni höst?! Förvånad

Här är det 22 grader och solsken, men visst vet man att det snart är över för den här gången Gråter

men ha det bra alla - det ska jag ha Glad

chik
0

God Morgon på er!!

Fin bild Gunilla.

Cristine.Ved ja.Det är något som är sååå bra o ha o som vi har jobb med året runt

Solblomman..Tag hand om din kropp.O köttfärsen.

Fibro.god dagens på dig med.

Grå väder har vi med.O det är sjönt.Värmen suger musten ur en.Nu kan man tänka när det är lite kallare.

Fick börja o lära mig en ny funktion som är på Datan i går.Himla roligt..Man kan prata med varandra.Nu skall man bara ha in det i fingrana med o Huvudet o det tar ju sin tid.

Ja vänner.Ha en bra dag.

Lena.P är jag i verkliga livet.

tilja65
0

Godmorgon! Även här på Småländska östkusten har det blivit väderomslag och det är betydligt svalare och lite mulet idag.

Jag har fortfarande semester och för första gången sedan den började har jag inga speciella planer för dagen. Vi får se vad som dyker upp…Tungan ute

/Tilja

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

OleaViola
0

Godmorgon vänner !

Det känns lite Grått och trist i dag, vet inte riktigt vad jag ska hitta på

Fina bilder ni visar Och en del roliga …..

ha en fin dag trots grå väder

nillanb
0

Gomorron på er allaGlad

Startade morgonen med spikmatte meditationTungan ute ett försök att få i gång knäppa kroppenObestämd.

Mulet och grått här, regnet föll under natten.

[Sisa]
0

Godmorgon alla,

vill önska Er en skön dag, höst eller sommar,

med denna avslappnande bild…

Kram från Sisa

aggeelin
0

Godmorgon! Sista dagen på semestern… Gråter

Det är alltid jobbigt när friheten tar slut och det är dags att börja gå upp på morgonen igen.

Höst är det inte ännu… kalendermässigt är aug en sommarmånad. Meterologiskt är det höst när medeltemperaturen är 10 eller mindre…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mammi
0

Gomorron kära vänner!

Ja huvvaligen, förstår alla ni som ska tillbaka till arbetet efter dessa få semesterdagar man har att det kan kännas tufft.

Jag själv har sån fruktansvärd separationsångest för allt mellan himmel och jord, t o m när årstider växlar, men det brukar rätta till sig efter ett tag som tur är. Värst är det när sommaren går mot sin ända, då känns det extra sorgligt, och det trots att jag älskar hösten ( när jag väl har accepterat den ) med sina klara luft och underbara färger. Jag är väl lite knäpp kan hända…Obestämd

Ha det gott nu alla vänner i vårt avlånga land och ta väl vara på dagen, för just denna dagen den kommer inte åter….Kram:MammiKyss

aggeelin
0

#13… precis så kan det kallas det jag känner; separationsångest… Vill inte att det ska ta slut det här härliga semestrandet… vill ha mer… - och det är ju typiskt mig att jag vill ha mer av det som är trevligt..

Mammi
0

mm…skitjobbigt är det…Obestämd

Cristine
0

Tur att en annan har semester för jämnan!Skrattande

Jag längtar inte efter hösten fast den är så vacker, en månad till med 25 grader vore något det. Sen kan hösten få komma.

Toyan
0

God förmiddag!

Betydligt svalare här idag och det tackar jag för, igår var det förfärligt fuktklibbigt och varmt.

Nu ska jag bara gå till sopsorteringen och sen är det dags att gå till jobbet.Glad

Önskar er alla en fin dag.

zabelle
0

Gomidda!

Lite svalare och duggregn idag. Perfekt till mina nyplanterade växter. Hoppas få gjort lite innomhus idag, det har inte blivit så mycket städning de sista veckorna. Man prioriterar sol och bad och städningen finns ju kvar….

Ha en härlig dag allihop!

Kram

Zabelle   

chik
0

sisa!!vilken fin bil..

Jag säger hej till er alla…kan inte hålla med, tycker hösten är så fin….

Men vad är Penke??????????????

Soffe
0

Härliga bilder ni har :-) Hoppas alla ni LK:are har en bra dag!

aggeelin
0

#16 - jag tycker som du - en månad med varmt väder - det vore på sin plats. Förra året den 31 juli infann sig regn, kallt och skräpväder fram till det blev snö…

2002 var det varmt - jag kunde åka till jobbet i bara linne fram till den 18 sept. Det önskar jag mig i år också Skrattande

[Spanaren]
0

Vilka fina egna bilder alla ni tar … och jag blir så glad av att se dessa små fina och gula solar aggeelin/kram Spanaren

chik
0

God dagens.Nu är vi 268 medlemar..O Var är Ni..?????

Vi är ju bara en liten klick som är här..

AnnL
0

Go kväll !

Ja det känns att sommaren går mot sitt slut. Jag blir också lite deprimerad när hösten nalkas men det går över efter ett tag. Flört

Idag har varit en resans dag. Det är ju sista veckan med sommarkortet så man får passa på. Tungan ute

Ha en fortsatt fin kväll och krya på er ni som inte känner er riktigt i form. Skrattande

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

Ser att du är så pass bra idag att du klarat en resa. Så skönt.Glad

AnnL
0

# 25 Ja tålamod var ju inte min starka sida hehe. Obestämd

Men jag har tagit det lugnt, satt mig och fikat o vilat mellan varven. Men det känns lite ikväll att jag varit iväg hela dagen. Skrattande

solblomman47
0

God natt!!

Denna dag blev bra först fick jag ett härligt telefonsamtal i morse som gjorde mig glad=)

Var på behandling som gjorde skit ont men jag tror det börja släppa i nacken nu förutom yrseln som har varit besvärlig i kväll.Skall tillbaka på söndag men då får jag inte köra själv för då ska hon göra nått som gör att jag kan bli mycket dålig.

Var till min väninna på vägen hem och fikade för hon skulle få några saker av mig.Det är hon som har katten som jag lagt ut namnet på i tävlingen.

Sedan ringde dotter att Sixten kommit hem det känns bra.

Nu har det slutat o regnat men det var som himelen var öppen en stund i kväll.

Nu ska jag sova för jag hoppas att yrseln släpper till i morgon. Så att jag kan sitta en stund vid datorn.

Sov gott alla!

Kram från en glad Solis Flört

AnnL
0

Sov gott Solis.

Hoppas du sover bort yrseln inatt. Flört

solblomman47
0

Tack Ann det hoppas jag också.

[GunillaF]
0

Sov gott Solis!

aggeelin
0

#22 Tack! Vi tycker om att fotografera sambon och jag… och letar ständigt nya blommor och annat (katterna t ex) att fotografera…

Imorgon är det första arbetsdagen efter semestern… bestämde nyss att inte lägga mig för tidigt… tror att det blir svårt att somna då. Eftersom jag mjukstartar kan jag göra så tänker jag… I tid ska jag komma men kanske inte helt utsövd. Det startar på allvar nästa vecka och den här har jag eget jobba att göra så jag får väl jobba på…