När vi har vaknat.....
I morgon när vi har vaknat kan vi väl om vi kommer ihåg berätta vad vi har drömt om?! Jag ser fram emot det…
Ska försöka…
De senaste två åren har jag inte kommit ihåg många drömmar….
Jag saknar det.
Absolut, jag drömmer varje natt och minns mer eller mindre det alltid. Dock kan drömmarna vara oerhört märkliga 
Sov gott & dröm underbart ! Kram Madde
# 1 Tror det kommer igång igen Gunilla, kram
Amor Vincit Omnia
Mina senaste har varit utomjordiska, men jag brukar inte drömma.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag minns inte någonsin en enda dröm
vet inte varför det är så.
Bara fem - tio är tillbaka drömde jag och kunde minnas drömmarna.
Jag stog på toppen av ett högt berg och tittade ut över landskapen och när jag till slut kom ner därifrån så förstod jag att jag vaarit på Kilimanjaro när jag såg de korta stubbliknande träden där det sticker ut kala grenar. Jag ser massor av sebror och giraffer och vandrar bland dem tills jag träffar på en grupp som är på safari och ansluter mig till dem. Konstigt nog så går vi och går vi tills vi kommer tillen strand där alla lägger sig och solar, jag hinner tänka att det är en väldigt konstig safari innan katten väcker mej.
Jag måste ha varit i Tanzania
jag som aldrig drömmer.
Drömmde att jag var i X lägenhet där han bodde med ett litet barn. Han satt och räknade pengar och skrev nåt. Jag letade efter mina nycklar. När jag vaknade var jag panikslagen.
Fy så vidrigt det var….
Jag minns sällan vad jag drömt….
Brukar inte minnas så många drömmar nu för tiden men inatt var jag i en dröm och såg en av mina söner stå och röka på en väldigt stor och fet cigarr. Konstigt för ingen av dem röker…

Minns inte heller
Jag hade en fruktansvärd mardröm i natt…vill helst inte berätta men jag fick i alla fall gå ut i uterummet och ta en cigarett för att lugna ner mig. Usch…
/Maria
Bara för att jag skrev igår att jag oftast minns så är det jättesuddigt idag
Jag har drömt om mitt gamla ex samt vänner jag har, drömt att jag klampat in oinbjuden..
Amor Vincit Omnia
Jag har hört att vi alla drömmer. men alla kommer inte ihåg det. Jag är periodare med det. En period nu har varit mycket intensivt drömmande, men senaste veckan har det varit stopp.
Det är tråkigt - jag tycker att det intressant med drömmar. jag brukar vakna med en känsla av att jag har fått mycket viktig och värdefull information, även fast jag inte fattar exakt vad det rör sig om.
# 12 Ja, alla drömmer varje natt men sällan alla minns vad de drömt. Jag får mycket vägledning i mina drömmar men drömmer också såpass mycket så jag många gånger blir totalt förvirrad och fattar ingenting 
Amor Vincit Omnia

Har inget minne av någon dröm i natt eller på morgonen ska jag väl säga, klockan var nog 4 innan jag somnade
Dom drömmar som är viktiga tror jag att man minns, iaf tror jag personligen det, sen är det drömmar som bara känns som ett sammelsurium och jag för det mesta inte lyckas bena ut vad dom har för mening. Kanska bara rensa ut intryck?
Kommer också sällan ihåg vad jag drömt. Kan vakna på natten o ha drömt något. Då är det glasklart minns allt, och tänker det ska jag berätta för sambon när vi stigit upp, då är det putts väck. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#13 Tack Sisa så gulligt, jag tycker det är kul att vara aktiv och hitta på saker. Sedanär det intressant att läsa det alla svarat…..
Bilden du lagt in med den fina flickan….hon ser ut so mitt barnbarn som är 4 år. Hon har mörkt lite långt hår och stora bruna ögon. Inte nog med utan de har 1 katt som hon gärna kelar med…
Det här med dröm inatt….jag kommer bara ihåg att jag drömde om att jag såg bakhuvudet på min äldre son hela tiden. Jag hann inte ikapp honom.
Jag beklagar att en del av er drömt mardrömmar men
#5 Cristines dröm var spännande verkligen..wow! 
Jag har inte varit i Afrika på över 40 år så det var spännande att få komma dit, fast jag har aldrig varit i Tanzania, däremot har jag varit i landet bredvid,Kongo och sett Kilimanjaro därifrån. Tjusigt!
Den här natten drömde jag om en kusin till min pappa och han var helt vitklädd och vände sig emot mig och jag började gråta….har tänkt på honom hela dagen…..
Det skulle vara kul om vi hade någon som är duktig på drömtolkning som kan berätta för oss vad drömmarna betyder.