Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: kärlek-och-relationer
Läst 1644 ggr
Mads
0

Singeltokan nr 4

Näää, nu har nästan hela sommaren gått & ingen pudding sedan hantverkaren var här och förgyllde mina dagar i våras. Kanske har jag inte kikat efter så noga heller i och för sig, kanske har lillvilden, vänner & familj tagit det mesta av fokus och tid under sommaren. Och vad gör det, bara härligt ju.

Men nån liten goding, i alla fall lite ögongodis kunde allt få dyka upp innan sommaren är över Flört

Amor Vincit Omnia

Cristine
0

Kan du inte skaffa dig en trädgårdsmästare? Nej du kan börja spela golf! Där har vi det!Tungan ute Eller så lerduveskytte.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mads
0

# 1 Du är för söt, en trädgårdsmästare till 3 rabatter ? Flört Har u bara en liten innergård med en rabatt och sen plattor bara och så 2 rabatter utanför.

Golf somnar jag av bara tanken tyvärr….lerduveskytte provade jag på en möhippa och nja jag var inte så duktig helt enkelt Flört

Är jag för svår måhända ?Skrattande

Amor Vincit Omnia

signemo
0

Gå och titta på fotboll, gå på danskurs, ja vad ska vi mer hitta på,

Jag tror nog kärleken kommer när den ska. Då är det ju tur att du inte hakat på nått halvbra  Flört

Var rädda om varandra

Mads
0

# 3 Tokrätt har du vännen, klart man inte ska ta första bästa. Men just nu behöver det inte vara kärleken, the one liksom utan mer som snickaren som bara lyfte dagen genom att stå här på gården & hamra och vara så fin Glad

Amor Vincit Omnia

signemo
0

Aha. Lite ögonfröjd. Vi får väl se om vi kan ordna det.  Flört

Var rädda om varandra

Mads
0

# 5 Lite ögongodis kan ju lyfta en hel dag, kärlek lyfter livet och det kan jag liksom inte begära nu och väntar hellre länge tills den rätte kommer..men lite ögongodis är inte fel för själen Skrattande

Amor Vincit Omnia

Mads
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag tänker på det bröllopet Cristine visade, detta är låten jag ska ha om jag gör det hela & ska dansa fram Skrattande

Amor Vincit Omnia

Mads
0

Njuuuuuuuuuuut Flört Och se mig dansa fram med brudgummenGlad

Amor Vincit Omnia

[GunillaF]
0

Mads…. han kommer när du minst anar det…drömprinsen!!!

Jag har väntat i tio år och så rätt vad det var, dök han upp!Glad

"Intet är som väntans tider"!!!!

Cristine
0

Den låten gillar jag och jag dansar gärna efter er!:=))

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mads!Vist kan det vara tråkit ibland.Men det är ju som så att allt tar sin tid….Ta det bara med ro,så kommer det ju en ny sommar o där i mellan har vi ju Hösten som bara är så fin o vinten…

Du får leka med oss…..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Du får vila ögonen på dessa killar medans

Cristine
0

En till

Cristine
0

Och den siste

Mads
0

Ni är precis bara underbara !!!!

Amor Vincit Omnia

chik
0

Mads!!Det är pojkarna som äro Underbara

Mads
0

# 9 Vad härligt Gunilla !!! Är så glad för din skull, det är dig väl unnat med härlig kärlek i livet Skrattande

# 10 Nu räknar jag med att du kommer att göra detta också då denna dag kommer Flört

# 11 Jo, jag vet att allt har sin tid, vet egentligen inte varför jag blir så rastlös ibland….

Ni är alla underbara & likaså dessa fina män ni bjussar på Glad

Amor Vincit Omnia

chik
0

Mads!!Förstår dig-Tror jag..

Mads
0

# 18 Ibland vill man mer än vad livet kan erbjuda just nu, precis som att jag ibland vill mindre…försöker att leva i nuet och njuta av allt fint jag har vilket jag också tycker jag lyckas med.

Men nåt litet sommarpirr är aldrig fel och nu när jag tänker efter så fick jag ju det med hantverkaren..så jag skall icke gnälla Flört

Amor Vincit Omnia

[MargaretaA]
0

oh wow och slurp nu är Cristine i farten igen - vars hittar du alla pudingar? Tungan ute

och mads - allt kommer till den som har tillit och tålamod Flört

Cristine
0

Photobucket..jädrans vilken reklam jag ger dem!Foten i munnen

[Jeremina]
0

Han är mörk och har bruna ögon. Brukar klä sig ganska snobbigt men gillar ändå att klä sig enkelt på helgen.

Vem är han? Han finns på Konsum eller Coop eller liknande affär nästa gång du går dit.

Vart kommer allt detta ifrån? Ja, säg det! Någon viskade det i mitt öra och jag hoppas att jag fick rätt information. Vad tror du själv?

En annan sak Madde…..har du bytt namn på lillfisen? Ska vi kalla honom lillvilden istället?

Kramis Jeremina!

Mads
0

# 21 Ja, du är ju kanonduktig på att göra reklam för dem Flört

# 22 Spännande Jeremina, har också sett en mörk man och brukar skämta med mamma om att mannen i mitt liv en dag kommer att stå vid charkdisken på Ica här borta Flört Ja, får återkomma framöver hur rätt du hade.

Ja, tror lillvilden passar bättre just nu eller lilla bus Flört

Kramar

Amor Vincit Omnia

Soffe
0

Jag väntar på min man jag oxå, så vi har verkligen något gemensamt du o jag Madde :-) Jag har en känsla att min kommande oxå är mörk, gillar mörkhåriga killar :-)

Mads
0

Jeremina: Igår träffade jag honom, mörk med bruna ögon, klär sig lite snobbigt men jeans och t-shirt igår. Denna man träffade jag 2003 och år efter år flirtar vi och har aldrig haft ett förhållande men kan ändå inte riktigt släppa varandra. Nu har han dock flickvän men flirtade på bra igår ändå vilket jag inte uppskattar då…jag tror inte på oss i en relation men ja…nåt mellan oss är det ju.

Amor Vincit Omnia

Cristine
0

Det är ju roligt att bara flörta oxå!:=)

Soffe
0

#25 Om du inte gillar det så flörta inte tillbaka då..

Hoppfull
0

Jag gillar inte heller killar som har förhållanden och ändå flirtar Mads! Det vill inte jag att min man ska göra!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Mads
0

Jo flirta kan man ju göra men jag skulle inte vilja att min man flirtade med andra. Sa till honom detta igår & bad honom ta hand om sin flickvän.

# 27 Jag flirtade inte med honom igår, sånt tycker jag är ocharmigt när någon är upptagen. Tidigare har jag flirtat men då har vi båda varit singlar Skrattande

Amor Vincit Omnia

Soffe
0

#29 Precis.. Innan dess vad det ju okej..

Cristine
0

Det finns de som tror de är så oemotståndliga så att de är eftertrådda även om de har flickvännen med!

[MargaretaA]
0

jamen det är ju känslomässigt störda individer med ett enormt behov av bekräftelse! Skrikandes

Soffe
0

Finns många killar som tro att man är intresserad bara för att man tittar lite.. Och när dem har tjej så ska dem börja hångla mitt framför eller glo surt. Som att visa, det är vi 2 som hör ihop.. Inget fel med det, men precis som att jag skulle försöka gå emellan eller..

Mirjami-78
0

Om jag träffar på en kille som är upptagen, så har han inte det minsta lilla chans hos mig. Samma gller oseriösa män som lovar en massa som de inte sedan håller.

Nej rak på sak ska det vara. Antingen vill man eller så vill man inte. Man kan väll tala, därför man har munnen……Glad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Soffe
0

#34 Ja och hjärnan :-D

[Pirkkolino]
0

#34 Så ska det låta. Så tycker jag med..Om mannen inte kan tala rakt på sak och dessuton sanning…Då behöver han inte tala till mig alls….Glad

Cristine
0

Det bästa är att inte bry sig om dem alls.Det ärf jätteskönt utan män.Flört

Mirjami-78
0

Ja man kan klara sig utan dem om man nu inte hittar en som man absolut vill ha och lever upp till ens förväntningar…då tjejer så ska man slå till!!!

[Pirkkolino]
0

#37 Jag har faktiskt fått nog av män.. när jag äntligen får leva ensam även utan barn…och göra vad jag vill…Tungan ute Fri som fågel…

[MargaretaA]
0

Jag kan föreställa mig vissa fördelar med att själv få bestämma över fjärrkontrollen och inehållet i kylskåpet…

[Pirkkolino]
0

Men…dig Mads….förstår jag ändå såklart…jag gifte mig andra gånger när jag var 40 år……Skrattande

Pirkko,lino

penke
0

Jisses !

att flirta är väl inget babsolut frieri,det ÄR en lek,ett spel och ett socialt samspel

en krydda !

att le mot en annan mäniska är väl heller inget frieri o krav på evig trohet…(eller fysisk närhet)

..däremot _KAN_ bägge vara en ingång..

till något djupare(i vissa fall)

men då funkar det inte med att blänga surmulet under lugg o kräva att han minsan för öppna sig å blotta sitt hjärta,FÖRST !!

jag hoppas ni skämtar,

i er coola o-nåbarhet..

jag är antagligen förfärligt hemsk,för jag gillar att prata o busa med flera olika mäniskor,oavsett om jag är singel eller inte ..

Mads..jaga på du,kolla olka ställen,det är fler HAN där,än hemma..

men,spring inte _för_ fort..

så att han inte hinner ikapp dig… :- )

penke

[Pirkkolino]
0

#40 Jabb…två gånger gift..barn..42, 40, 22, 20 åringar…och äntligen det är jag som bestämmer när jag sover och vad jag har i kylskåpet osv…att nu är det min tid att leva….Skrattande

Cristine
0

Det är klart att Madde ska hitta sin kille,hon har ju hela livet framför sig. Men för egen del har jag blivit egoist och lever bäst ensam!:=))

[MargaretaA]
0

Men nog sjutton kan man väl vara egoist fast man har en partner? det är bara att skaffa sig en lika stor egoist som man är själv… det har jag gjort, och jag mitt tvärstopp till gubbe neutraliserar varandra. It takes one to know one ;-)

[Pirkkolino]
0

#45 Jag skaffade en sådan efter två skilsmässa, men jag hade otur igen…han dog…Att vad gör man då…såna egoister verkar inte växa på träd…Cool

Cristine
0

Min gubbe har hembiträden och är van att bli uppassad och jag gör det inte, jo möjligen kan jag servera honom mat och kaffe.

Mirjami-78
0

Ja det där med att passa upp….det är nog kvinnan som ska passas upp….Ja stora krav här, men tänker få det bra nästa gång, om det blir en nästa gång…..

[MargaretaA]
0

Det var verkligen osis Pirkko - men nån liten egoist hittar du säker nånstans om du söker ordentligt.

ett svårare fall - men låt han behålla hembiträdena - dom kan ju du också ha nytta av - så himla kul är det inte att dammsuga.

Cristine
0

Jag hade ju nytta av dem när jag bodde i Spanien, jag gjorde ju ingenting,men nu är de kvar där och jag är här.

[Pirkkolino]
0

Maggan…Han som dog..är värre egoist än jag..han bara spökar till mig här hemma…så att jag har inte stora möjlighet få någon man som "har allting hemma på vinden". Men på andra sidan…har jag inte ens sökt…Skrattande

[MargaretaA]
0

¤50

knepigt Cristine

jasså så han fortsätter att spöka med dig - det låter också knepigt… men visst finns det nån för dig om du vill Pirkko - det tvivlar jag inte på. Men det gäller kanske att söka på rätt "sida" bara?

Cristine
0

Ha ha ha ..ja annars måste hon ju gå över själv:=)

Mirjami-78
0

Ja…bäst hålla sig till "rätta sidan" ha ha ha

[Pirkkolino]
0

Jess Maggan…han spökar..men jag bry mig inte om det..Ja jag vet att det finns åtminstone en man till mig…men jag vill inte ha någon som bor hos mig…jag njuter av frihet..trots att spöken skrattar åt mig…

Äsch…och nu mina smaileysar också har försvunnit…Det är dags att säga godnatt då.

Pirkko.

Cristine
0

God natt Pirkko! sov gott!

[MargaretaA]
0

Ja mina smilysar är också borta - tur att man kan smila själv genom att lägga huvet på sned :-)

Mirjami-78
0

Jag trodde det var något galet här bara med smilysarna…..

Cristine
0

Jag tror att nästan alla har tappat bort dem!:=(

Mirjami-78
0

Ja…vi som hade haft så bra nytta ut av dem just i denna tråden….:)

[MargaretaA]
0

Det är väl nån bugg som vanligt

Cristine
0

Ja precis! Ja skål och gonatt då!

[MargaretaA]
0

God natt!

Mirjami-78
0

God natt…Kankse drömmer vi om prinsarna som vi kan vara utan : )

Cristine
0

Det är bättre drömma om grodor.:=)))

Mammi
0

Haha!! Det gjorde jag i natt, drömde om grodor! :-))

Mirjami-78
0

Här blev det inga drömmar om varken prinsar eller grodor…..

Mads
0

Oj vad jag fick läsa ikapp här efter en dag borta bara Skrattande

Jag trivs bra själv men är lyckligare när man är två, så är det bara. Tycker om att ha någon att pyssla om och att bli ompysslad av, tycker om kärlek och närhet, trygghet och rutiner såväl som passion och glöd. Att någon annan redan har startat kaffekokaren på morgonen när man masar sig ur säng, guld värt vissa dagar. Precis som det kan vara guld värt att få sitta och dricka kaffet ensam, men har man valmöjligheten är det en annan sak ju.

Vad gäller helgen så är det för mig en sak när andra gifta/uypptagna män flirtar,d å har jag noll tolerans och ber dem fara & flyga. Men just denna lilla förvirrade man som jag känner sedan många år vet jag har ett gott hjärta men är oerhört förvirrad och osäker på sig själv och sina val i livet. Han skulle aldrig vara elak medvetet, varken mot vänner eller sin tjej. Så, jag låter honom hållas och pratar fint om för honom att han är lätt opassande emellanåt Flört

Puss & kram på er alla

Amor Vincit Omnia

Mammi
0

Jag förstår så väl vad du menar Mads, och tror säkert att du kan skilja på agnarna från vetet…;-))

Önskar dej allt gott vännen! Kramkram:Mammi

Mads
0

Så roligt så jag måste batra berätta, nu ikväll träffar jag grannen på Ica. Han är jättetrevlig och vi pratar en stund och så väntar han tills jag & lilla vilden handlat klart och så har vi sällskap hem. Han är mörk med bruna ögon och det lade jag märke till idag först Skrattande Nu är vi inte intresserade av varandra, men lite roligt sammanträffande är det ju absolut tycker jag !

Kram på er

# 69 Nja Mammi, ibland undrar jag men hoppas det Flört Puss & kram

Amor Vincit Omnia

Mammi
0

Nämen, se där, det är kanske han Jeremina siade om!! ;-))

Mads
0

# 71 Hmmm…kanske…Glad

Amor Vincit Omnia

Cristine
0

Skaffa katt. Jag kommer ihåg en kille som klagade på att granntjejens katt hoppade över till hans balkong,de grälade om katten och satte upp allt möjligt emellan, men inget funkade. Till slut tvingade bostadsföreningen trorjag det var att ta itu med det på allvar och han bjöd in henne till sig för att diskutera saken. De blev ihop.

Mads
0

# 73 Ha ha, nej min granne är absolut trevlig men jag är inte intresserad och katt blir det tyvärr inte nu för allergin min Glad

Amor Vincit Omnia

[Pirkkolino]
0

#74 Jag mötte min första man när jag liftade vid vägkanten..och han plockade med mig…och den resan varade 18 år….Tungan ute Att man inte vet vilket sekund allting bli förändrade i livet..Glad

Mads
0

# 75 Sant, man vet aldrig när det tänder till och säkert man man möta the one utan att faktiskt fatta det direkt på sekunden. Men lite intresserad måste man nog vara i alla fall…Flört

Amor Vincit Omnia