Vad drömde du i natt?
Här finns lite drömtydningar
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Minns inte…
…vågar jag inte berätta 
häromnatten drömde jag väldigt mycket om krokodiler
snälla/mätta(?) som tur var..jag drömmer sågottsomalltid .. *feelgood-drömmar*.
(kompensation för ett motsatt IRL ?eller som ett tips..en spark i baken ? ) *skratt*
Jag hittade inte i din länk,däremot o Solöga´s Djurens språk:
Krokodil =Släpp allt du har för händerna,koppla av och lev enbart i nuet. Inre harmoni ger dig fotfästet åter.din gåva är att ha inre balans.
Då är det bara att logga ut….. :- )
penke
Det låter väl bra penke!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Antar att jag drömt men minns inte vad, däremot har jag under föregående nätter haft röriga, förvirrande drömmar om personer som står mig nära på olika sätt men dom känner inte varandra och bor inte nära varandra. I den drömmen vet jag att jag frågade "men varför drömmer jag om dom, dom har ju inget gemensamt"??
Just nu kom jag på :) jo jag själv så klart men jag fattar ändå inte.. nåväl det kommer väl nån förklaring kanske.
Jag har några gånger haft sanndrömmar men då har jag vaknat med en känsla av sorg och oroskänsla i magen.
Intressant detta med drömmar men svårtolkade i bland, vet att andevärlden kontaktar oss i när vi sover för då är vi ju avslappnade och mer mottagliga än under dagen när vi har alla intryck utifrån.
Ha en fin dag/ Toyan
Jag minns inte hela drömmen, men vad jag minns handlade den om en tokig sak som många mina drömmar gör.
Mina barn gick till deras farmors gravplats, men graven var borta. Den har blivit stulen, sa en gubbe som stod och glodde på kyrkogården. Sedan minns jag bara min tanke i drömmen. Vauh min förre svärmor har flyttat och tagit hela rasket med sig.
Få se, mina yngsta barn är på väg just nu och imorgon de ska besöka på kyrkogården. De tyckte att det är spännande att se om farmor har flyttat tillbaka tills de kommer dit.
Pirkko.
Inte en aning vad jag drömde i natt..somnade och vaknade med en klätrande son på mig
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Tänker jag inte tala om
Men det är spännande med drömmar.. Skulle vilja kunna tolka dem för eget bruk..
Jag drömde om någon sorts tävling där vi skulle gömma oss… jag tror det gick ut på att gömma sig längst. Vår katt Maxen var med och han hittade oss och fick gömma sig med oss. Sambons ena son var med och vi gömde oss för honom. Det var på ett öppet område och i skogsmark med stenar och träd…
Visst är drömmar märkliga 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet