God morgon den 30 juli
Återigen en solig och härlig dag att vakna upp till. Idag ska jag gräva i trädgården Jag håller på att ta bort alla ojämnheter så det finns mycket att göra. Sedan ska vi nog göra en långtur med 4 hjulingen och hälsa på några vänner. Ha en härlig sommardag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon
Grått och mulet, perfekt dag för flytt av dotras prylar. Hon flyttar hem en kort stund innan hon drar till London som au-pair…
Gomorron
Ett grått täcke skymmer solen
satt på trappan med mitt morgonkaffe fukt fukt allt är blött
,
hejade på grannen tog en sipp kaffe i lugn och ro känner hur något kryper på mig
panik jag hatar småkryp!!!!!!
Klias i nacken och under morgonrocken 

kan inte vara still längre börjar lätta på morgonrocken skaka i håret hoppa och flaxa
allt medan mina grannar står och tittar och gapar. Deras hund tror att jag leker med honom och börjar skälla jag skriker av skräck väcker min gubbe som kommer springande med vår hund i hälarna
vilket himla liv det blev innan 7 i morse. Förbannade tvestjärtar

de förkortade mitt liv med flera år
*SSSSS* vilka underbara morgnar dina grannar måste ha!

Synd att man inte fick vara med, jag gillar indiandanser och på morgonen piggar de ju upp väldeliga!
Godmorgon! Här är det Regn, regn… och jag som vill ut i trädgården. Det behövs både det ena och det andra där efter att vi varit borta i två veckor.
Det har varit jätteskönt att vara borta och få fint väder vilket är en av anledningarna att vi åker bort - vore också skönt att få fint härhemma några dagar. Det behöver inte alls bli 30 grader men att kunna gå ut i shorts och linne är skönt tycker jag.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Vad sade jag till dej om dagarna när du var i grekland.
Vet du det?
Godmorgon alla!
Här är solen framme runt 22 grader redan.
I dag är jag helt ensm i hela huset vad skönt då ska jag hitta på nått roligt när ingen kan komma och störa.
Gubben och yngte sonen är ute och seglar och övriga är på semester=) inga katter hos dottern idag som ska ha mat.Så idag ska jag bara vara och göra det jag själv känner för.
Igår kväll var vi på Cafekväll på Älvstagården med Janne Krantz m flera. Det blev mycket skratt för han är jättebra på (fula)historier mm.Har sovit bra i natt fast det blev mycket kaffe o cider sent på kvällen.
Ha en bra dag alla vänner.
Kram Solis. 
God morgon alla.
I dag är det gråväder igen och nu börjar jag misströsta om det ska bli nån mera sommar eller…
På måndag börjar gubben jobba igen så nu skulle det sitta fint med några dagar solsken innan semestern är över för denna gång.
Hur som helst så får vi hålla tummarna för att det blir en fin augusti 

God morgon på er!
Här verkar det som om regnet är på väg..suck jag som tänkt mig sitta ute och fika och ha det trevligt med en väninna men det blir nog att vara inomhus, trevligt blir det ju ändå.
Önskar alla en underbar dag oavsett väder.

godmiddag alla här !
regn regn här också sitter framför datan lite sent i dag fastnar på lite olika ställen än här sitter bla och skriver av alla internett sidor jag har sparat på i favoriter så om det händer något med datan så har jag alla mina favorit sidor nedskrivna
men det får nog bli lite städ i dag också skulle jag tro
hoppas att ni all får en någorlunda bra dag…….
God mittpådan! har just vinkat av familjen som åker på en dygnskryssning till Åland idag. Själv ska jag vara hemma och jobba 
Nillanbi!!varför kunde ni inte filma?????
God kväl på er i stugor o vrår.
Själv så har jag varit o plockat blåbär.Ja det blev inte så mycket ca 1l..Men det är för att jag går o kollar lite här o där så åt jag mycket..
O nu så sitter jag här o käftar med er.
Ha en trevlig natt ni som läser.Önskar lena.
Lena.P är jag i verkliga livet.
godnatt godnatt snart 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag har skruvat och skruvat och skruvat hela dagen, så nu känns ryggen som den är av.