Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: fritid-och-hobby
Läst 599 ggr
[GunillaF]
0

Auktionsfynd?

Nu när det är sommar så vimmlar det av auktioner, loppisar mm.

Brukar du besöka auktioner?

Går det verkligen att göra fynd?

Cristine
0

Jag har gjort verkliga fynd, det gäller att studera och ha öga för det.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hoppfull
0

Jag går aldrig på sådant… orkar inte stå/gå så länge för kroppen och dessutom tycker jag oftast att det är mycket skräp.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Shar
0

Oh ja, jag fyndar, har kanske inte öga för det men fyndar grejer som jag gillar. jag älskar keramik och samlar på kannor.

blombuketten
0

Jag går ofta på sånt. Tycker det är jättekul. Jag samlar på Kockumsprylar, vad det än är. Här om dagen köpte jag en fyrkantig bytta med lock för 20 kr.

[KinaSylejmani]
0

Auktioner är inget för mig, är inte det minsta intresserad av det.

Branneli
0

Jag har aldrig varit på en auktion. Det har aldrig blivit av.

Mads
0

Ja, jag tycker det är jättekul. Ett ställe som har auktion här varannan vecka de lägger ut alla objekt på internet på hemsidan och så kan man sända in sitt högsta bud där så får man veta efter auktionen om man fått det eller ej. Bra tycker jag som inte alltid har möjligheten att sitta där.

Amor Vincit Omnia

penke
0

Någon sommarauktion var det länge sedan jag besökte,mest turistfällor..tycker jag..
vanliga/vinterautioner kan vara inressanta..där kan man hitta spännade saker/möbler..ibland
jag gillar udda,personliga saker,så då ..kan jag få ett bra pris på något jag vill ha/nehöver
att göra fynd,som i att tjäna pengar på det,tror jag inte,det är samma som på "Uff/kyrk-loppisar" ..antikhandlare har KOLL,de står först i kön,rusar in o plockar vad som är vart nå´t (i pengar)
för att själva sälja vidare..som raritet..

jag har en lokal auktionsfirma som har öppet då o då,ibland går jag dit på visningen o skummar igenom,
ibland finns det äldre,mkt välgjorda möbler för en spottstyver.. !!

tidigare kikade jag mest på konst,det var intressant hur det ibland drog iväg ngt sanslöst,andra gånger nästan bara jag som bjöd

men,men,man ska ju bara köpa det man själv gillar

att följa allt budande strundtar jag i,försöker gissa hur långt bort mina saker ligger i tiden,gör ngt annat o kommer tillbaka..om jag inte lägger ett högsta bud

penke

chik
0

Aktuioner!!Jippi..Roligt..Vad trevliga mäniskor man kan träffa o vilka roliga skratt man kan få..har köpt o fyndat..Skall sätta in foto när jag orkar o har lust…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Bara att vara där och titta tycker jag är roligt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.