God morgon Tisd. den 14:e Juli
God morgon Gunilla och alla medlemmar på vår sajt. Jag hoppas det blir uppehåll imorgon så jag kan klippa min egen trädgård!
Ha en skön dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomorron
Nu ska jag hoppa i säng….
GÄSP!!!
HA EN SKÖN DAG
Gomorron alla goa människor här. Här skall jag snart njuta av morronkaffet. Vädret verkar bli fint idag.. Ha det så bra allesamman
Var rädda om varandra

God morgon alla, kaffet avklarat, solen skiner vad kan man mer begära
Medarbetare på Feng Shui och Indien
…I´m siiiinging in the rain..eller NOT!!
Vaknar till ett smatter på rutan..ösregn!!
Drar täcke över huvve igen…Ha en bra dag…

Godmorgon !
Sitter med min 3:e kopp kaffe och väntar på Att få gå ner till tvättstugan och få i gång maskinen som gick sönder i går kväll full med mina lakan och handukar luktar säkert inte gott efter en natt i maskinen full med vatten ……. nåja hoppas bara att Set finns en ledig maskin så jag kan tvätta om det sen när jag Går ner där vid 9.30
Sol här i dag ! munkar är gott Gunilla ! blir sugen när jag läste ditt inlägg…….
Hoppas alla får en fin dag…..
…lättar på täcket: hörde jag munkar?? Åååh va gott, måste sticka o köpa…struntar i regnet…
Hoppas det blir uppehåll så man kan klippa gräset.
Som det är nu halkar man bara runt där ute.
Ska bli en tur till staden och införskaffa nåt RÅÅÅÅÅSA!!
Alice kommer hem i morrn. Första barnbarnet!
Kaffepaus… Fick precis en gigantisk muffins med äpple och kanel av en snäll kollega!!
Gott
Zabelle
Ååå, GRATTIS!!!! Nu får du grädde på moset, belöningen i livet
.
Nämmmen vad det moffas….namnam *slickar mig runt mun*
God Morgon på er alla LKar o alla ni andra som inte skriver….
Här skall klippas o det äts o åks jorden runt.Med andra ord har ni vaknat till liv bra i dag..
Själv så gör jag inte mer än nöden kräver.Var ju så pigg i går så i dag är jag mitt vanliga jag.Slapp o lat..
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon igen alla vackra flickor och trevliga gossar!
Nej munkar och muffins hoppar jag över, när ni pratar om söta saker på morgonen så påminns jag om den sliskiga bakelsen jag fick till morgonkaffet i Tyskland och magen vänder på sig. Salt ska det vara här.qauuuuuuuuuuuuu
Det där sista tillägget var det Adam som skrev…han kom och trampade på tangentbordet, jag vet inte om han hann se Chiks bild.
..ursäktamejj som inte vet men…vad är LK ???
#16 Förkortning av ordet Livskvalitet. 

..ufff..var det så enkelt…
Gomorron mitt härliga LK-gäng!! 
Vill bara säga att ni är helt underbara och sprider glädje, kärlek och skratt omkring er! Puss på er alla och ha en bra dag! 
Kram: Mammi; som saknade sin kära Bella så mycket igår kväll så husse fick lov att skjutsa hit henne…Nu ligger hon här vid min sida och sussar sött! 
Sen ska vi iväg och leka med "bollen" ! 
ser ut som du behöver åka och shoppa…. Ny boll (bollar?)
Zabelle
Mammi!!Kallar ni sådana trasor för boll där upp???Balla ser ut som hon har sålt smöret o tappat pengarna…

HAHA!! Tycker ni bollen ser sliten ut…
! De är bara det att efter en dag eller två så ser den ut typ såhär igen!
Hon älskar denna trasiga skinnpåse!
Hon har ett flertal andra oxå bör kanske tilläggas, men denna är favoriten nr:1! 
Bella: Bollmarodören!!
God morgon!
jösses vad ni är morgontidiga allihop! Själv har jag precis lyckats peta i mig frukostmackan med keso och Kalles kaviar (jättegott) till kaffet 
Gråväder men varmt ser det ut som. jag vet inte vad jag ska göra idag, men en skogspromenad blir det om det inte börjar regna.
Ha en bra dag alla människor och hundar och katter och… ja allihop 
God Förmiddag Maggan.
Mammi!!bella har en fin Boll-skoja lite med er….
Jaa, men du, ta med dig tom korg eller nåt..det finns redan gula kantareller 

#23 He, he… vår fotboll, eller rättare sagt, grabbarnas fotboll ser lika dan ut som Bellas…
Man får nog fundera på att köpa en ny åt grabbarna… Vovven får klara sig med den egenhändigt slaktade skruttbollen - som grabbarna döpt den till…
Själv har jag sovit bort halva dagen… Har haft en lång period av ickesömn så maken lät mig sova… Just nu känner jag mig helt bombad - som jag vore bakis… Men allt jag gjort är att jag har sovit i 11 timmar, mao. tagit igen en massa ackumulerad sömnbrist…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Här har det varit strålande sol!
När man ska ut och klippa gräs så öppnar sej himmlen!
Hamnade i vävstolen i stället.
Vävde ut den mattan jag höll på med och klippte ur!
Ska passa på att knyta fram och börja på en ny nu.
Jag har kunnat vara ute hela dagen, druckit kaffet med främmandet ,ätit ,planterat,klippt gräsmattan,och städat i en av bodarna. En liten kort tur med 4-hjulingen.
Go kväll!
Här är ni vakna halva natten men ändå på hugget tidig morgon. Ni är ett härligt gäng. 
Jag kommer som vanligt inte till datorn förrän kväll.
Har haft en väninna och hennes dotter med fem pudlar på besök idag, med min blev det 6. Så här har varit hundliv hela dagen. Bjudit på lite god mat och en smarrig mazarinkaka. 
En fråga: Kan vem som helst vara med på healingen? Jag är intesserad av sånt. Har själv gått kanaliseringskurs steg 1 o 2 + djurkomunikation. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#30 Alla kan vara med….det är det som är roligt! Du skickar kärleksfulla tankar…. Läs Penkes utmärkta beskrivning.
Såg det precis efter jag skrivit här. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
AnnL Klart att du skall vara med.