God morgon den 13:e Juli
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomorron på Er. TAck för önskningen. Önskar alla detsamma. Här hänger det nog regn i luften. Ha det så bra allesamman
Var rädda om varandra
God morgon, god morgon.
Gick upp med solen, blir nog en fin dag…
Idag ska jag försöka få tag på läkarn för ett besök, sen ska jag till mitt alldeles färska lilla barnbarn Max. 
Önskar alla en jättebra dag.
Gomorron morronsol för att travestera på Grodan Boll. Jag tittar in en snabbis innan jag far iväg för veckans första dialysbehandling.
#4 Grattis till det färska barnbarnet fibro!
TACK Cristine!! 
Det är ju så spännande, jag har fått 3 härliga tjej-barnbarn och nu gossebarnet!! Extra roligt då jag var med på förlossningen och fick klippa navesträngen…Så han kommer ha en lite speciell plats i mitt hjärta…
Morrn alla!
Ösregn ända tills jag kom fram till jobbet, då kom solen
. Ser ut att kunna bli "blandat" väder i Malmö idag. Helt ok när man jobbar.
Igår var det 1-års kalas för ett av barnbarnen. Vi hade i alla fall tur med vädret
eftersom det var trädgårdsfest. Bland gästerna var ytterligare 6 små bebisar i 1-års åldern som kröp runt och kände på gräset. De är såååå söta när de känner gräs under fötterna och spretar med tårna och undrar vad det är för nåt och om det går att äta…
Nu ska mina ömma muskler få vila under dagen här på jobbet, medan min stackars make fortsätter slita med renovering. På fredag är det första semesterdagen och FLYTT
Zabelle
#7 Grattis till nya underverket! Barnbarn är livets efterätt 
Zabelle
Grattis till barnbarnet, Fibro!

Godmorgon alla !
Vilken läcker bild chik och gratiss fibr till Barn barn jag har förhoppnings vis ett tag till innan det händer, sonen fyller 18 år på Torsdag och här ska det städas i dag
ha en fin dag alla
God morgon
här skiner solen snällt och det ser ut att bli en skön sommardag här. Det är inte nån värmeböljetempratur, men det behövs inte, 22 grader går så bra så
Grattis till barnbarnet fibro - de är så söta de små nyfödda! 
Ha en bra dag alla - det ska jag ha 

God förmiddag på er alla! I morgon börjar arbetsveckan för mig efter 4 veckors semester, men det ska nog gå bra. Hoppas att ni som har börjat semestern nu får lite bättre väder. Grattis till barnbarnet Fibro, mitt barnbarn ser sitt ljus omkring den 5 sep. Ha en bra Måndag.
Godmorgon alla som är igång och sol som lyser eller inte
Här har kylskåpet läckt ut vatten och jag städar nu kylskåpet, vilket jag inte tänkt göra dagen innan vi åker. hÄR SKINER SOLEN och jag har en massa ärenden på stan…
Brått brått
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomorron kära vänner i etern!
Ja här händer det inte så mycket idag förutom att jag håller på att tvätta en massa kläder och greja på lite. Brorsan med fru har nyss varit på en visit och de blev mäkta imponerade över hur fint jag har fått det!
Jag trivs jättebra med min lägenhet och mina möbler etc och det känns väldigt skönt. Hade ju kunnat vara så att jag satt och saknade mitt gamla hem och vantrivdes oxå, men faktiskt så gör jag inte det utan tycker det är skönt att jag bor såhär nu.
Jag var så pass mycket ensam det senaste 1,5 året där ute i skogen så nu känns det skönt att se lite folk omkring sig och komma sig lite mer centralt till. Visst är det en idyllisk plats där jag bodde tidigare men ändå så har det sina nackdelar att bo så där oxå, helt klart.
Sen att jag saknar mycket annat det är en annan femma…
Jag hoppas ni alla har det bra i sommar här och kan njuta av dagarna trots regn och rusk. Hoppas hoppas att värmen och solen snart kommer tillbaka igen!
Grattis till barnbarn, lycka till med renoveringar och flytt, trevlig semester, glad sommar etc etc!!
Kramoch sköt om er: Mammi
#17 Så skönt att du kommit till ro och trivs med din nya fina lägenhet!
Hoppas du får en härlig sommar du med! 
Kram tillbaks!
Zabelle
God Måndag på er..
solen skiner väl (nästan) alltid..
ibland bara på himmelen eller i sinnet :- )
(fibro,hälsa Max från LK)*ler*
penke

God Eftermiddag på er!
Här är det helmulet men ganska varmt ändå. Vi är ute i shorts så man ska inte klaga. är slitna efter helgens övningar men mannen och sonen är igång och snickrar och själv ska jag masa mig till affären och köpa såpa så att jag kan börja tvätta husväggen.
Ha en riktigt bra måndag allihop! Och Grattis till barnbarn och lycka till med flyttar och annat ni tar er för! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God Kväll!
Grattis till barnbarnet Fibro. 
Sköt om dig du med Mammi och hoppas du får en skön sommar i din nya lägenhet. 
Jag har varit ute och åkt på mitt sommarkort som vanligt. Idag bar det av till Väla i Helsingborg och IKEA där jag åt deras goda köttbullar.
Sköt om er alla o kram.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God kväll.
Stort TACK alla, ni är så goa
.
Önskar er alla God Natt nu, 

Sov gott alla underbara människor.
iNTE DAGS ÄNNU… SITTER och kollar min packning. Finns alla småsaker med… pincett, nagelsax, plåster mmm
Kom ihåg att ha alla vassa saker i resväskan (inte i handbagaget).
Har du kommit ihåg att packa några värmeljus!? Det är så mysigt att tända några på kvällarna på balkongen……
….åh….jag vill också iväg igen….
värmeljus packade… vassa grejer på rätt plats hoppas jag…
Kameran är med, vad kan jag nu missat…
värmeljus är ett bra tips,om du bor i lgh,kan det vara bra med små salt o krydd-förpackningar,"onödig" utgift för de gram man behöver o ""kilon" förpackningarna säljs i;då kan en duk vara hemtrevligt oxå,kanske lite rökelsepinnar..
o socker,snabbkaffepulver till frukost,gnuttan diskmedel..
*skratt*
nog nu
go resa
penke
Kaffe packat, doftar gott.. köper mer sen därnere men bra att ha första morgonen.
lite salt och peppar, bra att du sa, tack
Pass, pengar och "p"iljett!
tre p:en
Tror att jag klarar dem alla, tack tack för tipsen - nu är det läggadags 
Glöm inte tandborsten och passet.
Idag är det tisdag, så kanske vi borde påminna Anders med sin tollare 890-3 att det är hans tur i tisdagstävlingen.
Nu är det god natt för min del 
Jag ska göra det. Tack för din påminnelse Peter och god natt.

Aggelin hoppas du får en trevlig resa !