34 år sedan
Idag är det 34 år sedan jag fick min förste son. Jag var bara 15 år och skulle fylla 16 i september det året.
Jag är så glad att jag behöll barnet och att han finns hos oss idag. Han är inte bara glad, go, snäll och duktig 2-barnsfar utan han har lyckats få ett fint jobb som chef där han hjälper människor med narkotika och alkoholproblem.
Det är livskvalitet att få vara en så stolt mamma som jag är…..hans pappa är också stolt förstås! 
Grattis till dej och din älskade son Jeremina!! 
Jag var 19 när jag fick min dotter jag och är sååå glad över henne så jag förstår hur du känner det!!
Kram: Mammi
Min yngre som är 29 år går inte av för hackor heller…..
Förstår väl det! 
Så roligt Jeremina! Jag förstår att du är stolt, det är ett ansvarsfull arbete han har.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jeremina.. Grattis till dig och din son. Varmt kram. Pirkko,lino
Ett stort Grattis till din son och till en stolt mor. 
Vist är det härligt att se hur ens barn vuxit upp och att få se att det går bra för dem.
Jeremina fortsätt vara en stolt mor till dina bägge grabbar och en stolt farmor till dina barnbarn.
Kram Solblomman.
Härlig utsikt mot en sjö och fina blommor. 
Vackra foton Jeremina, du bor verkligen på ett fint ställe.
Ja du bor så fint Jeremina och du kan va mkt stolt över dig själv och dina barn :-)
Kram
Kul att ni tycker om mina foton. Jag bor verkligen fint och uppskattar detta varje dag. Den här sommaren är det väldigt lummigt och grönt…våra söner och deras familjer trivs här med!
Det har blivit en väldigt grön och lummig sommar här också, det är så vackert överallt.
Det är nog för att det regnat här så mycket under flera veckor och så kom all denna värme och allt exploderade…..
Tack chick….om jag bara mådde bättre än jag gör just nu. Min whiplash har satt igång alla symtom som finns tror jag. Men med hjälp av sjukgymnast och naprapat och min man, barn och barnbarn samt djuren ska det nog bli bättre. Mina blommor gör mig glad också! Och mina goá vänner här!!!!
Kram Jeremina! 
Healande kramar!