God morgon 3 juli.
Godmorgon alla!
Det blev inte mycket till sömn för det är fortfarande så varmt 20 ute o 26 inne. Så det blir att kämpa med värmen idag också.
Nyss pratat med yngste sonen han tillhör hemvärnet så han har blivit kallad till Sollefteå skogarna där det är skogsbrand (så där lär det bli hett)så han var på väg att åka dit så nån segling med farsan blev det inte idag.
Ha en bra dag i värmen och tänk att det är semester snart för er.
Kram Solis. 
Gomorron på ER. Fnittar lite. Det började att åska lite i går kväll , så jag körde till jobbet och drog ut allt till datorerna. Körde upp igen vid 6 tiden i morse. min kollega skall jobba idag också och är inte så bra på det här att sätta ihop och igång server m.m.
Har fått mitt morronkaffe. och öppnat huset för att vädra. Skall sitta här en stund och slappa sen får vi se vad det blir.Nu är här precis lagom temperatur. Ha en skön dag. SJälv skall jag njuta av första semesterdan. Kramis
Var rädda om varandra
Molnigt och endast 11 grader … brr … tala om kontraster med värmen
Morsning på er alla/ kram Spanaren
Godmorgon! Sovit riktigt gott, skönt! Nu är det sista dagen före semestern
. Nu gäller det att ordna det sista så det känns bra att komma tillbaka. Skynda, skynda…
Ha en härlig fredag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Godmorgon här håller det fina vädret i sig blir lite avis på er som har moln.
Ha en bra dag

Gomorron! 
Jag önskar er alla en trevlig helg och fortsatt skön sommar.
Kram: Mammi
Godmorgon!
Sista dagen innan sköna semestern! 
Solis. Min son har varit där också. Det är 6-7 skogsbränder de håller på att bekämpa! Jag tycker att dom gör det så bra alla våra tappra och modiga brandmän. Tänk att stå där i den hettan i timtal och vi klagar på att det är för varmt och kan sätta oss i skugga när vi vill!
Jag hoppas ni får en fortsatt trevlig Fredag!

Godmorgon! Solen skiner som vanligt i dag också, åker till Ö-vik idag i denna värme men man får ha högsta farten på fläkten så går det nog bra. Ha det bra och en trevlig helg på er allihopa i sommarvärmen
God Mogon
Signemo.Skulle du inte ha semester
Det var så jag menade!!
Spanan huva mig vad sjönt,Vi kan byta nu har vi kommit upp i ca24+.Varmt!!
Aggellin..Nu är du nästan i mål..Sjönt o få ledigt.
Free.Jag håller med dig.skulle villat ha spanans kyla.då kan jag ialla fall röra mig utan att svetas floder.
Gunilla.Du är också nästan i mål bara några timmar kvar..O du!!Vilken bild…Stackaren vill häldre ha en man o så fr han ligga i badet med en pudding.
Lena.P är jag i verkliga livet.

Hej alla!
Här har det varit en kvalmig och varm natt igen.
Nu ska vi packa husbilen och susa mot Karlstad där jag ska få behandling i morgon. Det ska bli så spännande!
Sen har min man bara en vecka kvar till semestern! Jippi!
Ha en skön fredag och helg allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God dag..har varit uppe några timmar och stökat innan det blir för varmt, sedan orkar man inte. Det är redan 27 grader. Ha en härlig fredag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej igen. Att det kan gå så fort att komma i semesterlättja. Har än så länge inte gjort nått mer vettigt än att ha hängt ut tvätt..
Ha det så bra
Var rädda om varandra

Hejsan!
Nu har svalkan kommit. Imorse var det 24 grader och nu är det under 20. Solen har gömt sig bakom molnen.
Jag skulle tro att brandmännen och "hemvärnsgubbarna" blir glad då svalkan kommer dit också. Det skulle behövas lite regn också, så det inte är så torrt i skog och mark.
Ha det så bra och trevlig helg!
Så här såg det ut nyss, men molnen har försvunnit och det är nästan 29 g. igen. Träden håller på at vissna.
.

Här strilar ett stilla regn… Skönt faktiskt! Mera syre i luften, lättare att andas och framför allt… Jag behöver inte ägna halva dagen åt allt i min trädgård som behövde vatten…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Vad sköntmed regn. Jag gick ut för att sola för en stund sen. Första semesterdan o allt.
Svågern sa att det skulle bli regn sen.
Men jag orkar inte va ute. Tänk om man kunde sitta in eller på ett kallt ställe o bli solbränd 
Var rädda om varandra
God eftermiddag!
Det är varmt som vanligt men det regnade faktiskt i "morse" när jag vaknde. Det känns uppfriskande men det är inte särskilt mycket svalare för det. Just nu är det 26 grader och solen skiner vilt igen.
I går var en jobbig dag ner till Emil i Lönnebergas trakter, men fint var det och enormt skönt att komma hem igen efter en hel dag bakom ratten. Tur att man har en fungerande AC i bilen.
Nu är det semester för gubben i fyra veckor och då tar jag och sympatisemestrar med honom. Jag kommer inte att sitta vid datorn lika mycket som jag brukar, men jag tittar in nån gång varje dag för att se till att ni sköter er 

Ha nu en underbar semester alla vänner och se till att ladda batterierna ordentligt till hösten och vintern och ta många fina semesterbilder, så ni har några bidrag till nästa bildtävling 

Jo, ladda inför hösten… Faktum är att jag småjobbar under lovet på det som komma skall…
Måste utveckla en B-kurs i engelska som är relaterad till yrket de utbildar sig till… Markpersonal på en flygplats… Jag kan inte terminologin ang. flyg… Inte vet jag vad dessa olika arbetsuppgifter är heller… Har därför, via jobbet beställt en massa böcker jag kan förkovra mig genom… Första tegelstenen har anlänt och en tidskrift…
Det känns som när jag översatte en spränghandbok… Fick ägna så mycket tid till att sätta mig in i vad sprängteknik var…
Men nog ska jag lata mig med… Om inte annat har vi hyrt en stuga vid Leksands sommarland där vi ska vara i några dagar… Dit ska jag inte ha med mig något arbetsliknande…
#17 Aj aj Chief..ska i alla fall försöka även om det inte är lätt.
Bli inte föör lat nu Maggan.
#18 Men fy så tråkigt att behöva jobba på semestern

#19 Nej då… Inte tråkigt… Utmaningar är något jag går igång på… Att vara sysslolös är min värsta fiende… Man får ta det med måtta bara…
God efter maten på er.
En fråga till någon..
Jag låser den här tråden då det visat sig att TS har spammat ett stort antal sajter med samma innehåll.
Denna sajt är inte en plattform för diverse propaganda från personer som aldrig skrivit här tidigare.
vad menas med detta som maggan skrev i tråden med ÄT MINDRE KÖtt..
Jag är trög.Fatta inte varför den låstes..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ok, då förstår jag..för det mesta gillar man inte att ta med jobb hem. Nu tänker jag på mej själv när jag arbetade på gymnasiet och fick ofta ta med jobb hem.
Inte populärt varken av mej själv eller undommarna.
Får väl säga godkväll alla!
Har varit borta hela dagen hos en väninna i Höllviken. 
Hade Min hund med. Den bussen jag åkte hade luftkonditioneringen pajat. Fullsmockad med folk mitt på dagen, jag trodde hunden skulle avlida. Turen tog 40 min. det skulle vara förbjudet att ha bussar utan konditionering i denna värme. Inte bara för djur utan även för äldre som åker. 
Jaha nu har jag gnällt färdigt. För övrigt var det en skön dag med många dopp i deras pool. 
Ha en fortsatt fin fredagskväll.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag håller med dej..de skulle ha bytt ut bussen.
Hallå i värmen! Visst är det underbart med sommar? Har varit nere vid stranden som fortfarande är full med folk fast klockan var halv 10. Ska bli en lika fin dag i morgon.
Vi fortsätter med renoveringen av nya bostaden, men hinner med lite bad emellanåt, man måste ju ta vara på de underbara sommardagarna också.
Ha en fortsatt bra kväll allihop! 
Zabelle
Nej man ska inte arbeta för mycket när det är sommar..
Inte bra för hälsan..