Snälla, peppa mig
Jag har och har haft det jobbigt och ont och deppigt så kan inte ni här på denna härliga sajt ge mig lite peppning? Tack på förhand! Jeremina 

En stor kram och mina varma tankar kan jag ge dig. Jag är inte så bra på peppning. Hoppas att du alldeles snart mår bättre och att allt känns lättare.
KRAM
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
Ibland ä livet inte snällt emot oss och det mesta känns nattsvart. Men det vänder ska du se…. Skickar en kram och hoppas så klart att du snart mår bättre!
Kram!
Zabelle
Mina varma tankar som är även healande kommer via universum hos dig. Kramar. 
Det klart vi skall. Jag börjar med att skicka en stor och varm kram. När du fått den sätter du dig i en go stol. Lutar Dig tillbaka. Tittar ut upp mot himlen. Känner att allt elände flyger iväg och blir borta. Om inte solen skiner just nu hos dig, så kommer den snart och fyller på varme och ljus. Kramis
Var rädda om varandra
Men så tråkigt Jeremina, det låter inte alls bra att du som är så go och glad vanligtvis har det så. Jag skickar dej gärna healing om du säger en viss tid
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tack, jag ska sätta mig i soffan till (#5) 18.30 och solen har skinit idag och jag saknar er så……
Ok
Jag sätter mig och skickar kl 18.30 Jeremina.
"That what friends are for"
Kram på dej!
Så bra då är vi två.
Jag är med. 
JAg försöker skicka .
Var rädda om varandra
Jag har skickat det jag kunde!
Jag kände att jag blev yr med dig och att det vrider till i mag och hjärttrakten. Sänk dina axlar annars blir det mera ont i dem.
Jag känner att du har lätt för att bära andras bördor på dina axlar. Du ger och ger och ger…. Till slut måste du fylla på. Kanske borde du fylla på/tanka upp depåerna lite oftare.
Ibland kan man vilja dela bördor men det är inte alltid nödvändigt.
Kom ihåg att älska och vårda Jeremina också. Så håller hon längre!
Puss o kram!
Jag har också skickat och kände ett tryck över bröstet, samt värk från halsen nedåt skulderbladen, även längre ner tyckte ja mej se ett par fläckar. Har du något problem med ett öga eller var det en ny guide som dök upp? Jag håller med Gunilla att du måste tänka mer på dej själv.
Kramar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En kramsång till Jeremina och alla andra som vill ha en!
oj jag kommer visst försent. men jag hoppas att du känner dig bättre nu Jeremina. 
Så söt sång.
Man blir riktigt glad.
#16 Jaa, man blir glad av den!
Jag hör någon gråta, hoppas bara att det inte är Jeremina.
När jag sitter och försöker ge så känns det alltid som jag helt plötsligt pratar med Gud och ber att han skall göra det bra ta bort ont i kropp o själ, att personen får krypa upp ihans famn och bli ompysslad att få ro och känna att det onda försvinner. Det kändes likadant denna gången.
Så jag känner inte hur och var det onda sitter. Kan ju vara för att jag inte har lärt mig.
Säger precis som Ni andra att ta väl vara på Dig Jeremina. Det är så lätt att glömma sig själv när man skall hjälpa andra. Var rädd om Dig. Kram
Var rädda om varandra
#18 Jag tror också att hon gråter. Det är jobbigt att gråta ibland men nödvändigt. När gråten har stillat sig tror jag att hon känner sig mycket lättad.

Har missat detta men självklart peppar jag dig med Jeremina! Jag hoppas att det jobbiga vänder snart och blir möjligheter istället för hinder.
Ta hand om dig!
Kramar!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag ger dig en stor kram Jeremina och hoppas att du ska känna dig bättre nu när det är sommar och allt. 
Tack Gunilla för den fina gulliga glada låten den passar idag eftersom jag fick så svårt med andningen mitt på dan så hamnade jag på vårdcentralen igen för att inhalera så nu känns det mycket bättre har sovit hela eftermiddagen och en stund i kväll för jag blir så skakis och trött efteråt.
Hostan har lungnat ner sig så nu hoppas jag att det ska släppa för nu börjar jag bli less. Läkaren tyckte jag skulle vara inomhus med stängda fönster hur ska det funka*s*
Kram /Solis.

Jeremia…Imorgon är en ny dag med nya möjligheter
#0 Jeremina. Jag hoppas och tror att det känns bättre idag! Eller?
Hello på dig Jeremi..
Här kommer jag som bara säger negativa saker…..
Du! var bara med sådant som kan få dig o skratta.""Ett skratt om dagen håller dockton borta…
Nä skämt o sido.Det är bara du själv som kan hjälpa dig.Det är du som får göra jobbet.
O vi kan vara här o hejja på dig o din slagpåse.
Så nu vet jag inte vad jag skall säga till dig mer för att få dig glad…..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#0 Jeremina, hur känner du dig idag? Som du ser är det många som tänker på dig härinne.
Kram
Zabelle
Kram till dej snälla goa Jeremina!! Vill inte du ska må dåligt och vara ledsen. Hoppas du känner dej lättare till sinnet snart…
Styrkekramar till dej vännen!
Åh, vad ni är goa alla…men jag mår inget bättre så jag är knappt in på nätet men nu provar jag en stund. Tack för kramsången!
Den som gråter är inte jag utan min lillasyster och det är henne jag provar at hjälpa men hon sörjer över att ha blivit övergiven på ett brutalt sätt. Inte med våld utan på ett psykologiskt sätt.
Jag har ont just så som ni beskriver men inte som jag brukar utan mera flummigt på något sätt…svårt att beskriva….nattkramar mina små söta vänner! Tack för att ni finns…….Jeremina! 

Jag är lessen över att din syster har det svårt och att hela familjen blir lidande.Ta hand om dig själv också.
Kramar.
#29 Jag sitter här nu och det gungar och jag svettas, det kan ju bero på den härliga övergångsåldern i och för sig….Jag ska ta hand om mig bättre nu….
Kramen på dig Jeremina!
Kram Jeremina. Önskar att allt känns bättre idag för dig.
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
Någon ljusning ser jag idag…..
Så roligt att höra Jeremina.
Jeremina!!vad bra att det fungerar för er---
Lena.P är jag i verkliga livet.