Om du bara fick...
äta en enda sak under resten av ditt liv…
Detta hörde jag på radion en dag och det satte igång min fantasi, eller rättare sagt så blev jag nyfiken på vad mina vänner kunde tänkas äta… för när jag hörde svaret från den på radio insåg jag hur olika vi är. När jag hörde frågan försökte jag tänka snabbt, lyfte blicken från dataskärmen och såg en apelsin - ja, något att tugga på, saftigt, härligt… det kunde jag tänka mig. Och vet ni vad hon på radion sa - jo, choklad - huvva tänkte jag 
- och vad skulle ni äta då- tänk fort…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Surkål
Spännande! Motivering…
#2 Först surkål är maträtt vad jag kan äta även när jag är sjuk. Om man får äta bara en enda sak. Då måste det vara något speciellt och surkål är speciellt för mig. 
Gott!
Surkålsoppa..också..namn…
#6 Så olika är smak…jag gillar inte Potatis alls. 
Jättesvårt att svara på, men jag tror att det blir Potatis för mig också, eller möjligen lax. jag kan inte bestämma mig…
Ost
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
jamen ost! javisst nu blev det ännu svårare… men nu går jag och lägger mig på rikitgt… fast solen lyser in genom fönstret….
Sov så gott!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tänk så olika 
Och ni andra då?
.. Dagens (vegetariska) .. :- )
det är väl "fusk" att svara så..
det är en svår fråga,för hur gott något än är de första veckorna,blir det vidrigt enformigt,det måste då bli något jag kan variera mycket..
Potatis…eller bröd… eller kål.. (?)
penke
Potatis blir nog bra här med precis som Gunilla o Soffe säger man kan göra en massa av den.
Eftersom jag har problem med magen och kan inte äta allt så brukar jag ibland när det behövs bara äta kokt mosad Potatis med smör gott o lättsmält och mättande.
Är potatisen ekologiskt odlad så är det ett pluss.