återfunnen skärmsläckare..
http://www.wartoft.nu/program/poesi/
nästan av samma s.k slump som saker försvinner med webbtrollen ur datormaskinen,undrar jag nästan om det är webb-änglarna som leder mig *hem* igen.. *ler*
detta är ett sött litet program med svensk poesi som skärmsläckare,
jag hade nästan glömt av att det fanns :- )
hoppas det smakar (!)
penke
Det är väl för bra när saker och ting hittar tillbaka! 
jupp,det är ..för bra.. 
det är lite kul,när man hittar gamla sidor igen,som jag trott var "nedlagda"/raderade,vissa är inte att känna igen,när jag nu har (smalt)bredband,då ett 26k/sec-modem ..
penke
Wow…smalband!
(smilband) :- )
penke
ja visst är det så.Sen så är det väl så att om dom ändrar på sidan så man inte känner igen sig."Så tror man att den är borta"
Bra jobbat Penke.
Lena.P är jag i verkliga livet.
#4 Ännu bättre!
Vaaa,kan de uppdatera sidorna !?!?!
ibland uppdaterar o trendifierar de sajter så man tröttnar på dem,några andra är eviga..
den här länken var även denna gång en s.k slump,sökte inte efter den..det var den som sökte upp mig(?) :- )
eller om jag är för fantasilös med mina sök-ord..
det är en spännnde sak med nätet o dess sökmotorer..när man släpper ..Målet,bara fortsätter via nya länkar som dyker upp på sidor man först inte tänkt besöka ..låter nyfikenheten styra,man vet inte vart man hamnar :- )
vissa eviga sidor man gjort avtryck på..är lite kul att besöka igen,vet en som är drygt 10 år (en evighet i cyberspace)(eller för mig)samtidigt som det är lite..kusligt ..
*spån* :- )
penke
ja passa dig så du inte kommer bort…I nättet.
Lena.P är jag i verkliga livet.