Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 439 ggr
[GunillaF]
0

Nationaldagen 6 Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur firar du nationaldagen?

[peter54]
0

Jag är på tropikmässan i Malmö då, åker hemifrån 01.30 för att hinna ner till 10.00 när den öppnar, sedan åker jag hem igen när mässan är över. Det blir runt 140 mil tur och retur.

Jag kommer nog att se en del flaggor efter vägen dock Skrattande

zabelle
0

#1 Det låter intressant. Var i Malmö är det? Är det på Terarriet i folkets park?

Zabelle   

[peter54]
0

#2 Mässan hålls på Amiralen, Folkets Park.

chik
0

Skall vi inte rösta då??

Lena.P är jag i verkliga livet.

Hoppfull
0

Vi ska fira sonens födelsedag en dag i förväg, så det blir det firande vi kommer att ägna oss åt!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Cristine
0

Låter spännande med tropikmässa, ni har mycket att se söderut.

Det ska bli regn så det blir nog en vanlig dag hemma.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

#4 De som inte röstat redan kan rösta då.Glad

[GunillaF]
0

En fördel med att Nationaldagen infaller på en Lördag är att jag har rättighet, enl. avtal, att ta ut en extra ledig dag med full lön, någon annan dag under året.

Skrattande

zabelle
0

#8 Vilket bra avtal!! Välj en riktigt bra solig dag att vara ledig på.

Zabelle   

[GunillaF]
0

#9 Jag tror att de flesta Fackföreningars avtal är likndana.

Jaa, jag hoppas det blir en solig dag. Blir det regn så går det ju att ta en inneslappardag! Flört

[MargaretaA]
0

Jag firar inte nationaldagen. men händelsevis så råkar det vara den årliga knallemarknaden med tivoli och öltält där hemma. Om vi hinner hem i tid innan knallarna packat ihop så blir det kanske lite marknadsnöjen. Men då gäller det att vädergudarna står oss bi. Annars får det nog vara - de är bara samma gamla krimskrams som vanligt. Men det är rätt kul med feststämningen på byn Glad

Soffe
0

Jag firar inte den, gör inget speciellt alls.. Jag tar det som en vanlig vardag, men visst finns det i tanken ändå att det är en flaggdag..

Shar
0

När vi får till ett firande som i Norge, då vill jag vara med!!!

Nu blir det en god bok, förhoppningsvis grillväder och trevliga vänner.Glad

AnnL
0

Firar heller inte nationaldagen, tar det också för en vanlig dag. Ska vara själv hemma, sambon ska vara borta hela dagen. Ska verkligen njuta. det är så sällan han är borta så jag har hela huset för mig själv. Då går steron i hela huset. Blir det fint väder tar jag mopeden och åker till skogen ett tag eftersom han har bilen.  Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Clary
0

Prickade in 6 juni är jag födde min förste son så det firar vi Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Mavios
0

Eventuellt kommer vi ihåg att hänga upp flaggan i alla fall…
Sedan är det fotbollscup för äldste pojken, sä mycket mer firande än så blir det inte.

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

signemo
0

PÅ nationaldagen hade jag tänkt att ta det lugnt, får se om vi gör nått, på valdagen dan efter skall jag vara med som röstmottagare, har varit det sen forntiden. Inte så tråkigt som det ser ut. Här brukar folk komma lite pö om pö. man träffar såna man inte sett på ett tag, surplar kaffe i pauser. avslappnande på sitt sätt för man kan inte gå därifrån och göra nått annat.

Var rädda om varandra