Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 689 ggr
Cristine
0

God morgon den 31 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Solen lyser för fullt. Det kommer att bli en underbar dag i dag också. Igår åkte dottern och jag med närmsta grannarna för att hälsa på deras vänner. De har två restauranger intill varandra.En lyx och en där det är billigare och man kan få räkfrossa. Båda med antik inredning. Det finns så mycket att se så man kan gå timmar där. Så underbart.

Till alla mödrar sänder jag ett stort grattis på Mors Dagen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
0

Porter Cafe! De har allt kvar från gammla butiken.

aggeelin
0

Godmorgon!

Hungrig, en ny dag är här! Solen skiner så härligt Kyss

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mammi
0

Gomorron alla vänner! Glad

Ännu en härlig dag med sol och värme!! Cool 

Vilket mysigt ställe Cris och vilken söt dotter du har!

Ha de gott! Kram: Mammi

Cristine
0

Tack Mammi!Glad

[MargaretaA]
0

Godmorgon!

Strålande solsken och det luktar bacon och kaffe Tungan ute

Det blir nog en bra dag i dag Cool

[GunillaF]
0

God morgon!

Solen skiner så mycket den bara kan.

Grattis alla mammor!

Ha en bra dag alla, även de som inte är mammor! Kyss

aggeelin
0

Som en morgonhälsning försöker jag ännu en gång att lägga in en rolig bild på Charlie

chik
0

Grattis alla kvinnor! I dag är det er dag..Presis som vanligt…

God Morgon på er alla.

N.Halland sol o 35g i solen..

Cristine!Vilken mysig affär..

aggeelin! Vilken rolig katt du har.Nu så såg han ut som han dansade dödsdansen.

Tag vara på dagen gottfolk. Den är er!

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Det är en restaurang som varit affär.

Han ser väldigt rolig ut din kattSkrattande

aggeelin
0

# 8, 9 - det är den här bilden som jag försökt lägga in en längre stund… nu är den förminskad, kanske den var för stor för att lägga in på det vanliga sättet. Och visst är den rolig Kyss

[peter54]
0

God eftermiddag i den nästan förlamande värmen, man är ovan Glad

Det blir nog mycket rönnbär till fåglarna nöär hösten kommer för vår stora rönn ser nästan mer vit än grön ut just nu.

Cristine
0

Tjusigt, ja då blir det mycket snö till vintern.

solblomman47
0

God kväll i värmen 25 grader i skuggan inte illa.

Fast jag tycker det är lite för varmt hos oss uppe  på berget just nu har vi korsdarag för att vädra inomhus eftersom vi har varit borta flera timmar idag. Jag har mindre ont nu när det är varmare ute så hoppas denna sommar blir varm och fin.

Vi har varit till älste sonen med famij på morsdagsmiddag vi grillade och hade det mysigt,Barnbarnen har badat och lekt med grannbarnen dessa två dagar.Det finns hur mycket barn som helst på gatan och alla är i samma ålder roligt.

Jag har fortfarande besvär med min allergi och framförallt alla dofter det blir trångt i halsen och svårt att andas samt nästäppa och kliande ögon.

Så nån regnskur skulle göra gott nån dag för då lägger sig all pollen på backen och far inte runt överallt.

Nu har spirean och syren och en massa andra träd börjat blomma det är jätte fint men tyvärr kan jag inte få över bilder från min kamera till dator, Det har blivit nån vajsing vet inte vad.

I morgon måste jag göra ett ryck med att kolla vad för sommarkläder jag kan ha tydligen är nästan alla mina kläder för små, så nu behöver jag ner några kilon annars måste jag köpa nya brallor=).

I kväll ska jag sitta en stund på balkongen och se solen gå ner i bergen på andra sidan ljungan.

Önskar er alla en fortsatt bra dag,

Kram Solis.Flört

Mammi
0

Vi har nästan inga blommor i rabatterna här hemma efterssom ingen av oss har ryggar att stå och rensa osv men vi har några perenner som kommer upp varje sommar och dessa är en sort:

Vad heter dessa, nån som vet? Jag tycker dom lyser upp så fint!Glad

aggeelin
0

#14 Ja det är fina blommor, de heter mossflox, jag har satt en liten tuva och hoppas på att den tar sig. När jag var drygt 20 år, hade jag min första egna trädgård. En helg när solen sken, fick jag en massa plantor med mossflox oxh jag planterade dem… Oj, oj, det var alldeles för varmt och de var avsvimmade och såg döda ut i flera veckor… men sen kom de igen  Kyss - Nu efteråt tycker jag att den vuxne som var många år äldre än mig, som jag fick dem av, kunde tipsat om hur jag skulle göra. Hur skulle jag kunna veta…

Mammi
0

Tack aggelin för svaret! Glad

chik
0

God Kväl.

Peter vilket fint rönbärsträd,

Solblomman vist är det sjönt med värmen.Men lagom är bäst.

Mammi!Det var väl fina blommor som du har.

Nu har vi ca 12g ute, men som mest så var det ca35g så vi skall inte gnälla.Här nere i jallafall.

Har varit på lite sajtsing.Det har varit lite olika arangemagn runt om i bygden, O det är roligt när man häver sig till, o åker på sådant.

Så ha nu en trevlig kväl,ni som fortfarande är uppe.

Lena.P är jag i verkliga livet.

solblomman47
0

Natti natti alla! måste sova för i dag har jag barat sovit och vilat en timme.

Få se i morgon om jag orkar komma ut hit en stund ska ringa några samtal till vårdcentralen. Gruvar mig att kontakta sjukgymnasten för hon och jag har inte kommit överens tidigare, men nu kommer inte hon att få röra min nacke nått mer och övningar för naken vet jag ju sen tidigare vad jag kan och inte kan göra,

Ska även ringa min fina Lillemor för att få fortsatt behandling av henne hon gör Kraniosakrial terapi. Det får kosta vadd det vill för nu har jag bestämt mig att så här ska jag inte må.

Ha det så gott så hörs vi de dagar jag mår bra.

Nattkram Solis Kyss