Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 340 ggr
[Spanaren]
0

God morgon den 25 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gammal och mossig … nähä det blir vi aldrig Flört

/kram Spanaren

Cristine
0

God morgon Spanaren och alla andra.

Nä fy inte vi heller. Tjusigt foto!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

solblomman47
0

God morgon Spanaren o Cristine och alla andra som inte har vaknat=).

Tjusigt foto Spanaren.

Här verkar det bli sol idag. (Fy kan ingen ta bort allt pollen).Har haft kraftigt känning av pollen sista tiden men har nu fått nya allergitabbletter som ska hjälpa utan att jag blir så trött.

I fredags fick jag akut besöka vårdcentralen för jag fick känning av astman fick svårt att andas (det blir så när man tar bort cortisonsprayen som ska vara förebyggande) jag fick inhalera då släppte det och blev bättre så nu får jag vara snäll med mig själv och använda mina astmasprayer. Jag har fortfarande lite svårt med att andas riktigt det blir trångt i luftrören.Men det släpper väl med tiden .

Att jag blivit sämmre kan bero på både plen och att min man håller på att slipa i allrummet så det blir mycket små damm partiklar, vet att jag blev likadan när vi fixade i små rummen.

Eftersom jag ändå klagar kan jag tala om att jag mår mycket bätttre i nacken o huvudet. Men jag måste tänka på vad jag gör så  det inte blir för mycket känner att kroppen inte orkar så mycket, jag måste sova en stund varje dag.

Nu till lite mera positiva saker de håller på att sopa gatan vad härligt för det har varit stora lass med sand i backen och förbi vårt hus.

Sedan kommer lilgumman Ida på eftermiddagen en stund då ska hon få sin 8 års present.

Nu ska jag dricka kaffe och njuta av att läsa tidningen.(För nu känns det lätt att läsa igen behöver inte tänka).

Ha en bra dag alla för det tänker jag ha.

Kram /Kerstin. Flört

Mammi
0

Gomorron brudar och alla andra!Skrattande

Mossig, inte då, vi blomstrar/grönskar ju bara mer med tiden!Cool

Ha en superskön dag och sköt om er. Kram: MammiKyss

[GunillaF]
0

God morgon alla!

Mulet idag men vad gör väl det när det ändå är arbete som gäller.

Ha en bra dag allesammans!Skrattande

bettin65
0

Godmorgon har varit uppe ett tag men inte loggat in …..

Ser inte ut som om det blir något speciellt  bra väder i dag i skåne ……….

Hoppas att alla mår så bra ni kan alla här …….. inne

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Har sovit riktigt skönt inatt, var ute och jobbade hela dagen i blivande trädgård.

Snart är det färdigt… ja ja - det fattas gräs över hela tomten men det ordnar sig. Jag har planterat blommor i marken och i krukor - många blommor blir det. Har rensat och lagt täckbark, mer sånt jobb återstår.

I lördags var jag helt däckad och låg framför tvn flera timmar, det är jag inte van med…

Ha det gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

God Morgon på er!!

Vilken fin bild!

Solblomman sjönt att höra att du är på väg åt rätt håll,

Alla ni andra. Tag hand om er!!

Ha nu en bra dag.Önskar lena.

Min grannuge är i Nordens Ark han jobbar extra där. O jag sände med min kamera, så jag hoppas att jag kan få fina bilder som jag kan delge er…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Spanaren]
0

Kul att se av vi alla är vakna och att vi ser det fina i livet, genom varandras olika texter och bilder. Häng därför på och skriv och fotografera och gör eventuellt som chik, skicka iväg kameran för att få nya vinklar och infall. Livskvalitet var ordet / kram Spanaren

zabelle
0

Godmorgon! Här i Malmö är det lite mulet nu på morgonen, men det börjar se lite ljusare ut, så solen kommer säkert uppåt dagen. Cool 

Det känns lite lättare att jobba när solen skiner!!

Ha en bra dag allihop!

Zabelle   

Hoppfull
0

Hallojsan på er!

Här är det kanonväder nu på morgonen! Har varit ute och gått min runda och är alldeles genomsvettig! Det är så skönt att svettas tycker jag Glad

Veckan ska få vara lugn efter en väldigt intensiv helg och flera kommande på raken nu då min äldste och hans barndomskamrater tar studenten nu inom ett par veckor, plus att den andra sonen fyller år och både han och hans syster har skolavslutning… puh!

Jag hoppas att vädret håller i sig så att jag kan få en stund i en solstol sen Cool

Önskar er alla en riktigt trevlig måndag, nu väntar kaffe på mig Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

evrekaw
0

God morgon!

En gråmulen dag här, men det kan kvitta. Måste ändå jobba hela dagen. Tack och lov har min pappa lovat att ta hand om min valp dessa sista veckor innan jag går på sommarlov. Så jag behöver inte oroa mig för henne…Skrattande

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[MargaretaA]
0

God morgon!

här skiner solen från en knallblå himmel så det blir nog en fin dag i dag. Själv ska jag ta det lugnt och försöka bli människa igen efter den stressiga veckan som varit. Jag mår verkligen illa både fysiskt och psykiskt av stress och det behövs inte särskilt mycket för att trigga igång det.

Ha en trevlig dag alla! Det ska jag ha Skrattande

Farwuq
0

God morgon!

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland