Godmorgon 24 Maj
God morgon Bettin och ni som ramlar in så småningom. Jag blir glad av Bettins planterande, försvinner hon får vi leta bland blommor och blad. Ja det var kul att få träffa ex grannar och prova på rätterna de lagat. Det myllrade av folk på byn men plötsligt började det både hagla och spöregna vilket gjorde att vi efter att ha blivit bjudna på kaffe hos en granne tog raka spåret hem. Egenligen skulle vi ha gjort en massa foton ute i naturen för att byta ut de gammla på hemsidan.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomorron på er i stugorna! 
Bettin vilka gröna fingrar du måtte ha! Håller med Cris, vi vet vart vi ska söka om du försvinner!
Cris va typiskt att det skulle bli sånt väder när ni skulle fota och allt!
Men ni hade ju trevligt ett tag i allafall!
Här är det fint väder men det verkar blåsa som attan, så det gäller att hålla i hatten nu när man går ut!
Kram och ha en härlig dag!
Ja nog har jag blivit lite Besatt i år det var länge sen jag hade så här mycket planter hemma men det känns skönt att ha något att pyssla med ………. Har faktigst blivit gladare nu när håller på med växter…….
Men några gröna fingrar har jag nog inte håller dock på att lära mig.
Chrislåter kul med att träffas så där något man skulle ta efter i sådana här förorter jag bor i ……….
kram och en fin dag
Ja det är faktiskt roligt. Vi hann också åka och titta på huset jag sålde, all skog runtom hade tagits ner så jag tyckte det blev väldigt fult.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God eftermiddag!
Så var vi hemma efter en jobbhelg med lite sol och mycket regn. Fast i dag är det riktigt fint igen.
nu ska jag packa upp och starta en tvättmaskin sen blir det en pizza framför TV:n. 
Godeftermiddag…
Har varit "barnmorska" till grannens katt - tre stycken än så länge - en grå-svart och två tabby, få se om det kommer fler.
Nu ska jag ut i trädgården, igår var jag så förkyld så jag orkade ingenting, tråkigt när det fanns så mycket roligt att göra
Solen skiner ibland och ibland kallt, ingen ordning på någonting 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God kväll!
Så var jag åter igen i hemmets lugna vrå. Jag ser att ni haft trevligt i helgen. Det har jag också. Har varit på alla möjliga festligheter och det bästa på hela helgen var barndopet.
Kul att du är back at home Gunilla!