Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: fniss-och-gapskratt
Läst 421 ggr
[KinaSylejmani]
0

Sportgrodor!

* "Isen är ju trög."

- Arne Hegerfors -

* "Här är det bäst att hissa en varningsflagg, för det är bättre att hissa den……..än att inte ha den hissad."

- Arne Hegerfors -

* "Under en timme hände ingenting, men nu på 5 minuter har det hänt mer."

- Arne Hegerfors -  

* "Tyskarna spelar ishockey stående och det går ju inte."

- Arne Hegerfors -

* "Här kommer Magdalena Forsberg i koncentrerad form!"

- Åke Unger -

* "Nu tar finskorna av sig på häcken!"

- Åke Strömmer under finnkampen -

Free-spirit-minded
0

Ska väl vara män till att uttala sig på det sättet…

SleepingFox
0

Hahaha, underbart! Men inte är det väl konstigt att det slinker ut en och annan groda så snabbt som de där sportkommentatorerna pratar…

Cristine
0

*Fniss*

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

Haha, ja just när det gäller Arne Hegerfors har man hört mycket galet. Jag minns det skrämmande dåliga uttalet på engelskklingande namn, som Jo Grin till Joe Greene.

blombuketten
0

"Båda lagen höll jämna steg i målprotokollet" - ÖST-nytt refererar bandy, Borgia - Mjölby

"Det bästa laget kom etta och det nästa bästa laget kom tvåa." - Örjan Blomqvist, skidkommentator

"Det kan vara lättare att komma in så här bakifrån." - Örjan Blomqvist, Damernas jaktstart, Skid-VM 1997

"De kommer att passera några minuter senare än förra året, men de har inte åkt långsammare för det, det är nog mest glidet det beror på!" - Örjan Blomqvist under Vasaloppet

"Jag ber att få påminna om att två stycken går vidare till vidare!" - Åke Strömmer föklarar hur TV3s Superstar-tävling går till

"Det är nödvändigt att stöta högt upp bakifrån även i damfotbollen!" - TV4s kommentator under OS

"Har det gått sönder en stol? Vilken otrolig dramatik! " - Thommy Engstrand

"Serven hade en hastighet på 205 km/tim, som en moped ungefär… " - Thommy Engstrand

Free-spirit-minded
0

Om en kvinna sagt så hade hon varit blond men när män uttalar sig hur som helst så är det nästan ok inte många reagerar.