Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 383 ggr
Cristine
0

Har du någon hemlig last.

Min är att jag kan inte låta bli att köpa godis när jag åker till afären. Tur att det är sällan. Sedan kan jag inte förstå mej själv för jag sitter här ensam om dagarna och istället för ha påsen framme har jag den i en låda och går liksom och smusslar, tar fram ett par godisar då och då även om jag vet att jag ska kliva upp om en stund efter mer.ObestämdTungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

tack för att du påminde mig Cristine - jag några dumle ligger i en påse sen igår - de hade jag glömt SkämsFlört

annars har jag svårt att äta för mycket godis även om jag älskar det. Sedan jag börja dra ner på kolhydraterna så blir jag så dålig av sockret så det går bara inte att överkonsumera..

Free-spirit-minded
0

Ja, godis är svårt.

Jag är inte nöjd förren jag ätit upp allt, hur dåligt jag än mår av det så måste jag tömma påsen.

[Jeremina]
0

Jag måste säga att jag haft det men jag smyger inte längre. Förut kunde jag ha godis i lådan som jag åt när gubben lagt sig. Nu äter jag annan mat och det lilla godis jag äter behöver jag inte smussla med.

Nu var jag väl tråkig???? Rynkar på näsan…men jag har haft olika laster som jag smusslat med och jag vet ju inte om de kommer tillbaka…hi..hi! Glad

evrekaw
0

Snus… Är väl ingen hemligehet i och för sig…

Men Brämhults fäskpressade apelsinjuice med jordgubbar åsså Yoghurtrussin… Mmmm Detta smyger jag med för att slippa dela med mig… Särskillt dagarna före "röda veckan"Skäms

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Hoppfull
0

Hm.. nej jag har nog inga hemliga laster, laster har jag men inte hemliga. Jag är nog inte särskilt hemlig av mig alls… Skäms snarare ganska uppenbar.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[peter54]
0

Jag har ingen last som jag känner till själv annat än möjligen att vara hemma. Min fru säger att jag är en "hemmagurka" som aldrig vill åka någonstans.

Free-spirit-minded
0

En annan hemlig last är, fast nu avslöjas den är att vara på iFokus.

Den har jag inte haft så länge men tror jag behåller den en stund till

Skrattande

[peter54]
0

Ja, men den är direkt avhängig den praktiska möjligheten att vistas här. För egen del kan jag vara här idag för att jag har fem små här idag och jag behöver vara inne och "supervise" så att det inte blir något trubbel. Dessutom har regnet börja falla här nu.

Mammi
0

Jag säger bara choklad! Mmmmmm……Tungan ute

penke
0

Ja!

GladSkämsSkrattande

penke