Vad ser du när du blundar?
Mycket färger och två ögon! Ibland ser jag folk och en massa grejor.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
När jag gör det nu framför datan, ser jag tomhet.
Lena.P är jag i verkliga livet.
..! Just nu/nyss..såg jag inte så mycket,men hörde musik(en till Kalles Klätterträd,barnprogram som jan schaffer/jojje wadenius(?) gjorde signatur till)(jag läste gamla goda hippie-tiden-tråden precis innan) :- )
men,lite ..noggrannare svar:Ibland *ser* jag allt mycket tydligare då.
andra gånger kan jag bara se ,sådanadär ..vattenmolusker simma förbi :- / (som lever i tårvätskan)
penke
Jag brukar se strålande ljusprickar när jag blundar vid sänggåendet. Ibland kan jag se ansikten av mina kära som inte finns lägre kvar i livet/ kram Spanaren
Mestadels vid sänggåendet brukar det vara fantastiska färger i olika knasiga kombinationer. Färger jag inte har ord för i verkliga livet. Sluter jag bara ögonen nu så här kort, ser jag ingenting särskilt.
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
När jag ska sova på kvällen eller precis när jag vaknat på morgon kan jag se ljusprickar och färgspel, mönster som hela tiden rör på sig och ändrar form. Ibland ansikten och figurer.
Nu i klarvaket tillstånd ser jag inget speciellt - bara mörkt.

Färger… oftast violett/orange och ibland ljusprickar som dansar sin stillsamma dans…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Mycket intressant tråd det här med att veta vad alla ser när dom blundar och helst vid sänggåendet/ kram Spanaren

jag har varit i norrland i 1 rejäl vecka. och under större delan av den tiden såg jag min sambo!! var ju hur roligt som helst o få träffa sönerna! men saknade gubben något hemskt! känner det som att en del av min trygghet i tillvaron försvinner, då jag är längre bort från honom! har ALDRIG känt så för någon man förr.
det förundrar mig, tillika som jag ju ar glad o tacksam, för att fått finna denne karl som vill ha mig!
så det var vad jag haft på näthinnan (o i huvet ) den senaste tiden!