Mina husdjur
oh såna finingar!
Det här är Peggy. Hon borde heta Lady för det är vad hon är. Fin i kanten och avvaktande mot främlingar. Gillar inte att bli blöt och smutsig.
Typisk papillon som är trogen, intelligent och enormt läraktig. En riktig knähund som helst vill ha kroppskontakt hela tiden, snäll och lydig och kan gå lös. Om alla hundar vore som hon så skulle vi kunna ha hur många som helst 
Här har vi lilla Toya. Pojkflickan som gärna simmar i vattenpölar och skitar ner sig med största förtjusning.
Hon är inte en renrasig Papillon utan har några procent Tibetansk spaniel i sig. De generna har slagit igenom ganska ordentligt, för hon är betydligt mycket mera självständig än Peggy och går gärna sina egna vägar. Suverän på att låtsas inte höra. Hon har en ullig gosig päls och är nästan lika mjuk i kroppen som en katt.
Hon älskar alla och lägger sig skamlöst på rygg när någon vill gulla med henne, och det vill alla för hon är söt som socker. Samtidigt är hon en riktig bitch och tvekar inte att bita folk i näsan om de blir för närgångna. man lyfter inte upp henne och kramar om hon inte vill 

Jag har en norsk skogskatt men jag har inget kort på henne, Lillan är namnet på katten.
Vilken rolig stil katten har!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
hahah om du syftar på min, så har jag typ bara såna bilder på honom. när han gör något konstigt, klättrar på dörrar, försöker rymma, klär sig i paketsnöre etc

Hahaha så där ser det ut hemma hos mig också!
Gubbe i soffan och liten hund bakom/ovanför 
Ni vet väl vad det betyder på hundspråk?

Näää…Vadå?? 
Popsie igen
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Hassellidens Coccinella Perser
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#22 #23 Vilka söta råttor….jag har fått höra att jag är en knepig kvinna som gillar möss och råttor 
oj oj oj vad många husdjur! Det är tur att man inte måste välja 
Det visar hundarnas uppfattning om rangordningen i flocken.
Jag lovar att mina jyckar aldrig vågar ta sig såna friheter med mig 
#18 Har du sett min och din?
Jag trodde det var min Ester på din bild! Hahaha, vad lika dom är!

Ja, jag visste det Maggan!
Hon tror att hon basar över mig när jag käkar något….men det gör ingenting! Hon är min lilla gullegris ändå!
Men om mitt gamla hundbefäl hade sett mig så hade han skrattat ihjäl sig åt den bilden. Han är dessvärre på andra sidan. så han ser mig om han vill, och kan skratta åt bilden också……
Enda skillnaden är att jag (förhoppningsvis) slipper höra hans skrattsalvor…men det vet man aldrig förstås! 
Det är svårt att knäppa mina katter etersom de blev rädda för blixten förra vintern. Så fort jag tar fram den försvinner dom.
Här kommer late men gosige Algot
Adam som tror han är en tjur
Och storätaren Nalle

Ett husdjur av det ovanligare slaget som min fru och jag hade hemma 1979 när jag skötte rovdjur i Kolmårdens djurpark.
Tigerungen "Dacca" som tyvärr inte blev så gammal för hon fick inte den första jätteviktiga mjölkskvätten av sin mamma som var förstföderska och som inte heller tog hand om sina ungar (vilket är vanligt i fångenskap). 
Magen fungerade därför inte och jag kämpade dag och natt i över en vecka för att försöka rädda henne. Tyvärr gick det inte, och jag blev knäckt i samband med detta.
Hennes två syskon dog redan på andra levnadsdagen, vilket gjorde att vi inte hade några tigerungar det året.
Men fy så trist! Jag förstår att du blev knäckt.

Tears in my eyes, sååååå söt….
I mina också!

He he en badkruka!

#42 - Ja, när han var valp i alla fall. Sedan skydde han ingenting…allra minst vatten…
oj så många fina djur vi fick in nu på en gång! vi får nog putta upp tråden lite oftare tror jag.
Anders har du verkligen fyra katter och fyra hundar?! Du vinner nog så här långt i alla fall 
Therese
har du ingen bild på din jättekanin där man verkligen ser hur stor den är?
wow
och den är inte ens fullvuxen?!
#56 Nej, bara en "liten" bebis.
En belgisk jätte ska väga minst 7.1 kg som vuxen, men det finns många exemplar på så mycket som 10-12 kg utan övervikt.
jag ska kolla in din sajt Terese. Jag antar att det finns bilder där på fullvuxna kaniner.
#59 Vad vacker! Hur stor är den som vuxen?
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
Wow vilka bilder, så många djur!
Vilken teckning snoken har, otroligt.

#59 Den var jätte söt och har vackra färger
Vill bara berätta vad Tippa (Hönan) blev utstaför för en stund sedan.Hästarna fick bröd o hon var där o plocka till sig en bit.skattorna började terra henne, Hon såg ut som en stridstupp.Men skatorna avgick med seger dom tog bullen. När hon jagade bort den ena så var det en o snodde bullen. Skator är smarta..O Tippa var så arg.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Lillstackarn!
#25 Jeremina, jag hade 2 vita dansmöss när jag var ung. Plötsligt försvann en och vi höll på att leta ihjäl oss men inget..
När helgen kom hängde mamma ut sin sängkläder på balkongen och där under madrassen låg den som en presstorkad blomma. den var platt som ett ark.

Blombuketen! vilka vackra hundar.o en albino också.Det tycker jag är bra att dom kommer mer o mer.
Cristine!! Stackas lilla mus..Men den som kör där är pigg o glad. Vi fångar våra husmusar i bur o bär ut dom igen.Men vi har pratat om o märka dom, för vi tror att det är samma som åker ut.Nu mer så kämpar den i mot o vill inte bli ut häld i skogen..

#69. Den vita boxern är inte albino, fast man kan tro det
. De flesta vita boxer är bara vita och har för övrigt pigment. De är ju inte godkända med den vita färgen tyvärr. Jag själv gillar dem skarpt för de är så uttrycksfulla. Man ser varenda min de gör. På bilden här kan du se henne bättre och att hon har pigment.

Ja men vist är hon fin.O du har rätt, jag tänker fel..En bekant till oss har en vit boxer, o han är så go..Fina var dom. O dom små bäbisarn, var ju inte gamla.
Många fina vovvar!
Är inte albinos rödögda?
Den där Onslow är kul - han påminner verkligen om en Boxer 

Onslow Vad söt han är…