God morgon 14 april
Upp och hoppa alla ni som ska på jobbet, jag vet att det känns lite tungt efter semestern men det blir väl kul att se arbetskamraterna och skvallra med dem lite.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag är redan på jobbet.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Godmorgon Cristine o gröna Draken och alla andra!
Hoppas att solen kommer fram idag den verkar vara på uppgång men man vet aldrig den har lurats tidigare.
Jag är så kaffesugen men jag måste vänta tills jag har varit och tagit proverna eftersom jag ska vara fastande.
Önskar er alla en härlig tisdag.
Kerstin 
God Morgon!!
Solblomman lycka till.O du!! kaffet blir så mycket godare..
Ja vad har hänt för roligt här? Jag var väl inne en snabbis i går, men fick besök så jag fick inte kollat…Skall se om det fungerar i dag.
Ha det bra alla. Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon! Solen skiner och livet är härligt just nu 
Äntligen vardag igen - missförstå mig inte nu - jag tycker det är trevligt att ha helg och umgås med folk under lite festligare former, men jag tycker alltid att det är skönt när det över och livet återgår i sina vanliga hjulspår.
Ha en fin dag 
Godmorgon, godmorgon.
Solen skiner och fåglarna kvittrade så vackert när jag och hunden gick till jobbet. Det blir en fin dag i dag också!
Ha det bra!
Gomorron alla vänner!
Måste börja med att säga att man ska nog inte ha svagt hjärta och sitta här inne på I fokus! För det första så kom jag inte in i går, och det kan ni ju förstå blev en väldigt traumatisk upplevelse för "DatanördMammi" Huvvaligen!!
Sen då nu på morgonen, sitter jag här lite halvstressad efterssom jag måste ut och rasta hunden, och "tokskriver" i hobbytråden och bifogar till sist en bild, skickar iväg det och vips så låser sig allt och hela jäkla skärmen blir randig som typ en tapet!! Va f..n är det frågan om när skärmen blir sådär!? Har hänt flera ggr tidigare oxå och jag måste stänga av allt och börja om igen!
Grrrr!! Jag blir galen på sånt här strul!! Tur att jag ska iväg på stresshanteringskursen i morgon! 
Nu ska jag gå ut och stressa av lite. Ha en bra dag och om datorn och forumet är med mig: På återseende! 
Nu har jag fått mitt kaffe så nu är allt som vanligt igen.
Jag förstår varför jag hade problem i går när jag skulle vara på i fokus.Jag var tydligen inte ensam*s*
Nu ska jag och dotra och ett av barnbarnen åka till Hudiksvall.Alex ska få gå på Mulle Meck och leka en stund.
För mig känns det lite jobbigt eftersom jag alltid träffade Eva (min döda vänninna) när jag var till Hudik. Men det måste väl gå det också jag får tänka på allt roligt vi gjorde när vi var där=).
Vi höres! 
Godmorgon på er. Jag skulle ju också varit på jobbet nu, men mitt 8 timmar långa besök på akuten igår, för min onda arm, resulterade att de hittade en blodpropp i axeln.
Så nu lever jag på Waran och sprutor. Och kommer att tillbringa månaden ut vid datorn och "ifokusera", händerna fungerar ju! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Godmorgon alla glada här
denna iFokus gör mig alltid på bra humör ha en fortsatt bra dag
Godmorgon eller goddag kanske man ska säga istället
här i Bredbyn i örnsköldsvik lyser solen från en klarblå himmel, synd att vi är förkylda gubben och jag och kraxiga
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
#10 Jasså du är från Bredbyn!
Kul. Det är ju så gott som granngårds!
Maggan, Gunilla, Mona.God Morgon på er!!
Mammi!!Datan är till för att se hur streståliga vi äro..
890!!Men vad är det du säger!!Propp.Hua Vilken tur att den stanna i axen..Va bra då kan vi terra dig med på dagarna..Du!!Tänk nu på att du inte får Musarm..
Jag skulle bara säga att här lyser solen…………….Nu.Fåglarna kvitrar o livet leker.För mig.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Sol och +16,5°C just nu!
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
#11 Vad kul Gunilla! var det i Junsele du bodde? Själv växte jag upp i Edsele, varje sommar var vi till djurparken i Junsele 
//Mona
"Ingen är felfri"
#15 Exakt!

"Ingen är felfri"
#18 Det brukar dofta så härligt efter en skur. 
Regnar, ??? Nu?. Det måste vara lokala skurar.. Jag går och tittar .
Nej , Här är det torrt. VIsst luktar det gott närr det regnat.
Var rädda om varandra