God morgon 12 april
Nu börjar man bli däst..att äta och dricka på det här viset gör att man känner att nu tog det stopp. Idag ska vi bara äta lite grönsaker och nu ska här promeneras för nu är vägarna bara.Jag hoppas vi får se solen för nu är man också lite less på det grå vädret.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomorron.
Har varit uppe en stund. Nu börjar solen titta fram. Ser ut att bli en fin dag. Det blev en trevlig kväll igår. När vi umgås med våra grannar brukar det bli mycket mat, en hel del vin och mycket prat.
Idag blir det först rester. Sen gör jag en lammstek till kvällen.
Ha det så gott allesamman
Var rädda om varandra

Godmorgon.
Här är det ganska grått just nu men jag hoppas och tror att solen kommer titta fram senare idag.
Hoppas att alla får en fantastiskt fin dag.
//Räven
Godmorgon alla Livsglada!
Här skiner solen, promenad blir det för mig med Cristine, måste gå min runda, annars får jag myrkryp i benen.
Ha en skön dag alla.
Cilla.
God morgon!
Det är jättefint väder idag också. Det blir prommenad med dottern, mågen och lilla barnbarnet.
Ha det så bra!
Gomorron goa vänner!
Önskar er alla en lugn och fin påskdag.
Kram: Mammi
Jag säger också..god morgon vänner. Ni ska ha en bara dag. 

God förmiddag på er alla, va gla man blir då man tittar ut och ser solen. Jag ska jobba i dag så det lär nog gå som en dans eftersom solen är framme, kram på er alla
Hej på er!
Vi har redan hunnit med den obligatoriska hundpromenaden i solskenet. Fantastiskt skönt att få några extra dagar helg i bland. Nu ska jag fundera på vad vi ska äta för gott i dag. Om mor i huset får bestämma blir det nåt med lax 
ha en skön fortsättning på påsken allihop! 
Jag har suttit på trappan och solat..promenaden hann jag aldrig med för nu kommer barnen och ska äta här, så bara grönsaker blir det inte som jag tänkt.
Hmmm, jag får väl börja med nutrilett på tisdag.
Sedan får man låta bli att dricka, man får ta en kallsup i stället.!

#11 Kylskåpskall …
Mmmmm signemo, det där ser gott ut. blir nog ett sånt i kväll.
Det blir det nog här med. 
Var rädda om varandra
God kväll!
Idag har vi haft soligt.Då passade vi på att fara ut till stugan för att elda upp en massa ris men tyvärr blev det ingen eld idag för det rök så mycket in mot de andra stugorna så det får väl eldas nån vardag då det inte är så mycket folk där.
Men vi plockade fram en grill och grillade korv med barn o barnbarn.
Det var mysigt fast det var mycket snö kvar.Barnbarnen hade roligt det åkte fram en massa sommargrejor men det funkade i snön med=).
Jag åkte hem tidigare med dotterns familj för jag fick så förbaskat ont i nacken ryggen och benen. Sedan har jag legat och sovit under några timmar så nu känns det bättre.blir så förbaskad att man inte ska kunna göra saker som vanligt folk klarar av.
I kväll fick jag ett positivt telefon samtal så jag blev väldigt glad.Hoppas på flera under veckan=)
Nu ska jag försöka sova så jag kommer upp i morgon.
Det kommer en liten korvgubbe på bild.
Sov gott alla och drömm sött.
Kram/Kerstin
Nattinatti Kerstin och sov så gott! Hoppas värken lättat till i morgon!
Vilken söt liten korvgubbe på bilden! 
Kram: Mammi
Tack Mammi!
..,mycket mat,dryck,prat o sång blev det igår,en promenad hade nog varit nyttig,men det var så skönt att bara ligga i en solstol,njuta av värmen oki lokalt världsmästewrskap i fotboll o basket hanns med.. :- )
ingen ånger,bara förväntan på nästa gång *skratt*
penke
Varje gång jag tror jag ska vila kommer det mer gäster.Det är full hålligång från morgon till kväll. Nu har de sista åkt. Men i morgon då…
#21 Det är väl helt underbart att vara så populär?!