God morgon 9:e april
God morgon, det har hunnit bli skärtorsdag, vilka av er ska bli häxa och bege er "ut" inatt?

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Klart jag ska ut. En drake sprider en trolsk stämning där den flyger över fullmånen.

God morgon, ha en helt fantastisk helg!! 
God morgon! Jag ska till läkaren och handla lite också.
Ha en bra dag.
Lena jag tog bort min tråd.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
Idag regnar det och blåser här i Ångermanland.
Jag önskar er en bra Skärtorsdag!
God morgon!
Idag har vi också regn och gråväder.
Passar bra för då ska jag städa upp lite samt förbereda lite mat.
För i morrgon efter fem har min dotter bjudit in sig och sin familj samt alla syskon med familjer.*s* Hon jobbar till fem men tyckte det är roligt om vi kunde träffas alla en stund.
Önskar er alla en bra skärtorsdag.
Sen hoppas jag att vi ses i kväll på Blåkulla.
Kramis/kerstin
Jag behövde inte åka till läkaren, han ringde upp mej.
Jag måste ändå ut till eftermiddagen för att handla*usch*, det finns inget värre.

Jag ska jobba så det får bli något annat år.
Här i L-A är det fint väder 
God morgon alla!
här regnar det just nu - men det har lovats sol innan kvällen. Äldsta sonen har kommit och hans flcikvän kommer i eftermiddag.
Det blir nog lite grillning i kvällsolen, sen sitter vi nog och kollar om vi ser några häxor svischa förbi fullmånen i natt 
Gomorron på er mina vänner!
Idag spöregnar det här ute så vädret är såhär med andra ord: 
Jag har blivit förkyld och det svider och sticker i halsen men nån större fara är det inte, får hoppas det håller sig på den här nivån bara.
Jag önskar er alla en GLAD PÅSK!
Kram: Mammi
Här i djupa södern råder sol och det är +13°C.
Du din!!
Så, så…
Akta dig så du inte skär dig på dina tankar, det är ju skärtorsdag.

mmm….Ska försöka tänka positivt….
Det är jättekul med snö och regn …det är jättekul med snö och regn…kul med snö….kul….snö…regn….kul….snyft….kul…..
Godförmiddag alla Livsbejakare!
Här är det grått idag, men ca +8 C
Ska ge mig på fönsterputsning idag och det innebär ju, strykning av gardiner m.m.
Har o göra ett tag.
Klart du ska med på en tur inatt Draken, vi kan segla runt i måskenet och bara vara, låter väl kul.
Kanske släppa lite ägg i huvet på n´ån.
Kan bli riktigt kul dé.
Ha en skön en, skärdag.
Cilla.

Godmorgon! Hmm, middag kanske? 
Här är det sol och moln blandat i en salig röra. När jag tittar ut så ser jag att forsythian har fullt av små gula knoppar och marken är grön. Underbart. Älskar att vara hemma. 
Idag skall jag bara ta det lugnt, ev hjälpa till lite på gården om det behövs och så skall jag ladda batteriet till kameran och ge mig ut på fototur. (Om molnen bara försvinner istället för att öka på som smhi har lovat de skall göra).
Jag hoppas att ni alla får en underbar dag!

Ja… jag är redan en häxa!! Transformerad av allt som bara går fel… Hela denna dag verkar vara ämnad att gå åt pipsvängen…
Jag hittar inte nycklarna när jag ska åka. Väl på jobbet hittar jag inte alla papper jag måste ha. Letar och letar… Får inte tag på personer jag bara måste ha tag på… Administratorn har inte lagt in rätt grupper på mig i det nya datasystemet som dessutom är hopplöst att förstå sig på…
Glömde matlådan - ingen lunch…
och sist men inte minst var kaffet i pissautomaten inte ens varmt idag…

Kan det bli värre…. Nää… Nu åker jag hem och dränker mig i alternativt badkaret eller Whisky - eller ska jag ta både ock?
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
ojojoj evreka du har verkligen haft en dålig start på dagen 
men om du har ett badkar och wisky hemma så har den alla chanser att avslutas på ett trevligare sätt - men dränk dig inte för all del.
Lite doftande badskum, tända ljus och ett glas med klirrande isbitar med wiskyn… det är sånt som väcker livsandarna 

Mmmm ditt förslag låter mest optimalt Maggan… 
God middag (?)
svarar som Chik,häxa är inget man blir vissa torsdagar.. ( o evrekaw) men whiskey´n vänatr jag med,misstänker att de kommer förbi småhäxor (på tillväxt),för depåstop (godis) under em(ibland har det senare kommit större häxor,de vill hellre ha whiskey )*skratt*
¿ har ni sådana traditioner hos er ? påskkärringar som byter påsk-kort eller nå´t påskigt mot godis ?
jag har moln mellan solglimtarna :- )
nu ska min kvast göra marktjänst.
penke
Här hos mig i Junsele brukar dom dyka upp under Torsdagseftermiddan. Det kommer väl några snart hoppas jag.
Här byts det teckningar mot godis! 

Sol, sol i söder, vilken dag!
+14,2°C i skuggan.
Mammi rablandes på mantrat: " Det är kul med regn…det är kul med regn….osv" 
N.Halland Sol 25+..
Påskkärringarna får godis eller en peng.
Lena.P är jag i verkliga livet.
instämmer mammi - grillningen är inställd här för regnet kommer att fortsätta tills i morgon.
"Det är kul med regn, det är kul med regn… 

Regn är bra för grannens torra hö och mitt potate-la´nn… :- )
(potatis)
jag tycker det är roligare när ..påsk-kärringarna byter,med något de gjort själva,(istället för att "hota" med bus annars) Det är ju en del av ..spänningan att få pyssla o vara förväntansfull *ler*
tror nog jag hade en kopparkaffepanna till godiset,idag är ungarna mer rationella:bärkasse! *skratt*
penke
Godkväll och glad påsk, jag ska straxt sticka iväg med min kvast till blåkulla, Men först måste jag berätta vad som hände på jobb
Jag skulle göra skärtorsdags bakelser av rulltårta, Rulltårtan var i ugnen och jag skulle vispa grädde, Vad händer? Jo jag pratade med en anhörig till vårdtararna under tiden och vänder mig om och hela skålen plumps ner på golvet med 8 dl lite vispad grädde
Det var grädde i hela köket på jobb, På golvet skåpsluckerna överallt haha. Så det blev bara en rulltårta istället för bakelser,
Glad påsk

#24 Naa Mammi, her bara skit när he rangern… He jalp in å tjata ramser att her bra - he val bara anjangt… Men inte val he better av å flänn heller…
I tog gitarrn å sjong lit - då vart he better… (å nalta whisky…) 
Draken ser den Whiskey marinerade katten, men tiger stilla

Draken gillar inte whisky…. Draken föredrar kvasiintellektuellt rödtjut…
Draken gillar whisky av god kvalité, men har slutat att supa villt för 20 år sedan.
Hej på Er. Jag har just stuckit iväg. Har satt min kvast på autopilot så jag kan surfa på min bärabara under tiden. Vinka när Ni ser mig.
Kram på Er
Var rädda om varandra

whisky ska njutas - inte supas… God kvalitét eller inget är mottot. Supa? Vad är det?
Tänk er en full Drake som sprutar eld helt okontrollerat, de går ju inte.
Förnuftig Drake.
Nej det låter farligt. Sansa sig Drake. :-)
Ha en fin helg allesamman. Kramis
Var rädda om varandra
# 29 Nä, dä ha du nå rätt i evrekaw, men man gett ju pröve vä allt som gå äll hur?
Jämarns dyngvär! 

#37 Farfar brukade säga… "När djävulen pissar å änglarna gråter…"
Men så får man kanske inte säga… man kanske blir censurerad.. 

Vi får göra ren munnen på dej med lite av Tinas grädde..*S'*
Vad du skulle bli len i hyn Tina grädde är ju bra för den.
Låt inte draken supa alls för han han komma ivägen för oss
Vänta på mej Signemo!
Det klart jag väntar. Sen sticker vi :-)
Var rädda om varandra
Du får nog hitta på nåt värre än så om du vill bli censurerad… 
På tal om att bli cencuerad mm. Jag var medlem i en annan sajt här inne där jag lite skämtsamt skrev: Ge er grabbar i en tråd, och då tände en av grabbarna till och bad mig sluta med såna kommentarer!
Jag fattade nada! Han tyckte det var typ sexistiskt eller nåt sånt,suck! Man kunde knappt öppna munnen där inne utan att få en massa otrevliga kommentarer över sig! Huvvaligen!
Behöver jag säga att jag avslutade mitt medlemskap illa kvickt! Det var droppen inne på den sajten som fick min bägare att rinna över.
#43 Vilken tur att vi har den här sajten där vi kan tala om allt!
Från lekar, kloka ord, andlighet, till ännu mera lekar - sexlekar!!!

Ja verkligen! 
Ja, denna sajt är verkligen helt suverän! 
Men det beror på att vi alla är lite av - vad man skulle kunna kalla - "personligheter".

Mmm idag blir det nog Gött här i Gbg… 13 grader på skuggsidan där solen inte varit ännu… 
Satyat Nasti Paro Dharmah
Sajtvärd på Existens och Filosofi.