Självförverkligande
Genom att utveckla sitt eget jag, närma sig självet, det "verkliga jaget".
Det har jag hållt på med genom meditation, att möta mej själv. Det är där allt börjar.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jaa, det är otroligt vilken insikt om sig själv man får genom meditation. Helt otroligt. 
Sen jag började meditera för ett antal år sen har jag utvecklats jättemycket,, Innan måde jag inte så bra, Kändes som om något fattade med mej men visste inte vad
Jop, man kan säga att man vänder ut och in på sej själv. sjutton jag tror stolen börjar brinna snart..den är alldeles het på vänster sida. Jag kan inte förstå vad det ska betyda.
Har du någon hos dej cristine,,, eller så äär det kanske din healing guide som är där,
Men så konstigt..den är kall på ena sidan och alldeles het på den andra jag blev röd i baken.
Hur ska jag ta det.
Du kan fråga om det är någon som är hos dej,, kan vara att dom ger dej healing,,
Det måste vara själva förutsättningen för att man ska kunna förverkliga sig själv. Att först veta vem man är och vad man vill. Det kan vara svårt och ta lång tid innan man kommer dit.
För mig började det inte hända saker förrän barnen blev så stora så jag fick tid över att börja fundera. Vem är jag och vad vill jag egentligen? Det är mycket spännande 
Ingen svarar Tina och jag har en lång skråma i baken på utsidan, det känns faktiskt otäckt.
Förlåt Maggan att jag kom med det här mitt i!
#9 Det är inte så att det kan vara sviter efter fika mm hos din granne idag. Hände det inte saker där? Hur var det? Nåt skåp, eller?
Jag blandar mig i.
Det var en klurig fråga.
jag tror inte att jag känner mig själv.
O jag vet inte om jag vill känna mig själ heller.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Det måste man göra Chik, lära käna sin själ.
Min son och sambo kom precis när det brände så och de tog ett foto. De sade att det såg ut som om någon bränt mej med kniv det var alldeles rött och upphöjt.
Nej hos grannen slog jag mej bara på benet nedanför knät med en vass kant.
Det gör inget Cristine, det är spännande. Tycker jag alltså - man jag förstår om inte du tycker det

#8 Jag började tänka så först för ett år sedan. Det var när jag började meditera. Jag kände att jag blev öppnare och på ett annat sätt än förr. Jag har också varit hela mitt liv väldigt stark, nästan som en man och grät aldrig. Nu kan jag göra det.
Jag förstår Maggan att det kan vara spännande, men det var väldigt otäckt och det var tur att sonen med sambo kom just i det ögonblicket. De kunde känna att vänstra sidan av stolen var alldeles het(tygsäte) medans på den högra var det normaltemperaturDe gjorde omedelbart ett foto av min skinka som ni kan se här. Det brännde långt efteråt.
#15 Men… vad kan det vara?
fullständigt obegripligt! 
Jag skulle också vilja ha en förklaring.