Godmorgon söndag 28 juni
Godmorgon på er.
Här är mulet och 20 grader
Hoppas ni får en fin söndag alla.
/Maria
Har vi tur så kanske vi får regn och åska mellan 07 -10. Jag hoppas det, för det är så vidrigt varmt nu att jag börjat bli illamående.
Dricker en massa vatten och dåsar, just nu mulet och runt 20 grader, inomhus är det 25, 7.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
God morgon allihopa!
Halvsoligt och 15°C är det här.
Godmorgon
Fick 5 timmars sömn. Får duga just nu. Långpromenad sent igår och sov 01. Vid 06 kämpade vi oss upp för en mindre promenad.
Nu är det för varmt.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Nu mullrar åskan i fjärran.
/Maria
Godmorgon
Sol och 21 grader här vid Vinforsen
Hoppas att det regnar där hemma
Stolt ägare till tre La permer

God morgon!
Så kom jag äntligen upp efter en vidrig natt. Varmt och svettigt och så ett par grannar som satt på balkongen från klockan 15 till klockan 05 och pratade högt och ljudligt rakt in i mitt sovrum, det gick inte att sova! P g a värmen var jag ju tvungen att ha fönstret öppet!
Klockan 8 var det TRETTIO grader här och åskan mullrar i fjärran. Nu har jag tagit fram fläkten…
God morgon 😊
Mulet och åskan hänger i luften, så den får gärna braka loss. Har ont i huvudet…
/Désirée
Godmorgon!
Jag tycker att det är helt ok i det varma. Jag gillar ju värme och sover bra på nätterna. Det är inte för varmt i mitt sovrum. Men idag är det första dagen som det är varmt i uterummet på morgonen. Här är annars skuggigt och aningen kyligt, tycker jag som lätt blir avkyld. Jag har köpt en liten bordsfläkt och den passar bra idag men den ser så knasig ut!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#7 Den var söt😃
/Maria
#7 Så söt, jag såg den i en butik härom dagen, men jag hade redan beställt en annan fläkt.
/Désirée
#8: Så fin.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Godmorgon. Regnet vräker ner och 14°
Önskar alla en fin söndag.
Sorgen är kärlekens pris
Var i grannstaden och tittade på bio. Efteråt när jag väntade på bussen hem köpte jag en våffla med glass. Betalade för två kulor med varsin smak. Slutade med att jag fick 5 kulor tillslut. Helt värt priset.
Mvh
Mig
#13: Men åh vilken lycka
Sorgen är kärlekens pris