Följer du fotbolls VM
Mannen hade ställt klockan och skulle upp och se Sverige möta Tunisien ,
Själv hade jag inte tänkt kliva upp men efter som att jag vaknade redan vid tre så gick jag upp och tittade jag med,.
Efter fotbollen gick vi och sov i två timmar
Kattutan men stolt Plåtis ägare
- Redigerat 2026-06-15 09:12 av MonicaLagerquist
Nej jag följer ingen fotboll.
/Maria
Nej och har aldrig gjort. Följer ingen annan sport heller.
/Désirée
Nej verkligen inte.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Nej, jag nöjer mig med att läsa/höra resultatet efteråt. Har ingen som helst koll på vilka som spelar och när.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Ja, Sveriges matcher vill jag absolut se och det blir nog några andra också.
Sajtvärd Katter iFokus
Nej, jag överlag ointresserad av idrottstävlingar, men uppvuxen i en familj där det var ett stort intresse. Jag är van vid dubbla TV-apparater i vardagsrummet under OS för att inte missa något om det sändes på flera kanaler samtidigt.
Nalle Puh - A.A. Milne
Min man är tack och lov lika ointresserad som jag 😃
/Maria
Nej, får se om jag ser på lördag, är bara korkade tider annars
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag såg halva Sverige matchen och de tre sista målen, det var kul.
Får se om jag medvetet väljer att se de andra svenska matcherna eller hur det blir.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jag kommer att se matchen på lördag Skönt att det är på en vettig tid
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Håller tummarna för iran oxå. Deras lag behandlas ju så vidrigt av Donald som bestämmer allt som vanligt.
#10 Menar du sveriges match 01.00 på fre?
#11: Ja, och om Iran vinner tvingas Trump dela ut pokalen till Irans lag. 😁
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#11 Ja att laget behandlas dåligt är illa, dem har nog inget annat väl än att ställa upp för regimen.
// Ana