Min mans gömställe
Mina hobbies, tv-spel och nosework, tar inte så stor plats. Tvn hade vi haft oavsett och konsolen står på tv-bänken. Prylarna till nosework får plats i en ziplock-påse 😊
Hunden är i och för sig också ett intresse. Hon är en svansviftande klump av kärlek på 30 kg men tar ju inte upp ett helt rum/förråd 😁
Mina pysselgrejer ryms i en liten vagn med hjul från IKEA. De används sällan nu för tiden så det är skönt att kunna rulla undan dem 😊
/Fia ☁️
Min hobby är växter och främst kaktusar, suckulenter, Pelargoner och Vildpelargoner. Jag driver helst upp från frö och köper bara någon gång.
Jag har allt i 2 rum uppe + en mindre del i köket.
Till sommaren borde jag göra mig av en del Pelargoner men vi får se hur det går 😗
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
- Redigerat 2026-03-20 20:06 av beem
Så fint gömställe 😍
Jag har ju rätt gott om plats och mitt storarum/matrum fungerar också som hobbyrum för mig, här kan jag dona med växter, läsa, sy och handarbeta 😊
/Désirée
Himmel vilka rejäla platser ni har 😃
/Maria
#0: Så välordnat och bra
Sorgen är kärlekens pris
#6 Ja han har ordning och reda och han vet var han har sina grejer 😃
/Maria
Mina akvarium tar ganska mycket plats när de är uppställda allihopa. Har flera större akvarium undanstoppade just nu pga platsbrist.

720 liter

Ca.700 liter. Välvd framruta
Två av mina större akvarium med längd på 200 cm. Respektive 160 cm
#8 Oj vilka fina akvarium 🙂
/Maria
#8: Så fint. Det är så rogivande att titta på fiskar.
Sorgen är kärlekens pris
#9: #10: Tack 😊
Dessa två akvarium är inte uppställda just nu. De står i förrådet, men de skall ställas upp igen, när jag får möjlighet 😊
#10: Ja det är väldigt rogivande. När barnen var små så kunde de sitta länge framför akvariumen och bara titta 🙂

300 liter

120 liter
Dessa två har jag uppställda just nu.
Jag tycker om akvarium. Så rogivande. Var så glad över det nya, större, ända tills det sprack och vattnet vällde ut i vardagsrummet. Panik uppstod. Tog allt som var i linneskåpet och kastade ut över golvet. Ringde grannen, som också hade akvarium, som tog hand om dom fiskar som överlevde. Fick beröm för mitt agerande, golvet klarade sej, ingen fuktskada tack och lov.
Efter detta så blev det inte fler akvarium för min del.
#12: OJ snacka om maximal otur 🙈
Det händer faktiskt väldigt sällan att akvarium spricker helt, jag har haft akvarium i över 40 år och har aldrig haft ett akvarium som har spruckit. Jag har haft läckage ja, men aldrig att det har spruckit helt.
Hejsan och Godmorgon allihop.
Jag har inte orkat skriva eller va härinne på etg tag, har så mycket huvudvärk nu, inbillar mig att jag har en tumör i skallen, men har vart o kollat , ingen tumör men äbdock huvuvärk 😞😱så jobbigt.
Jag har börjat med en ny hobby, att sticka , fick hjälp av en granne här , ( vi är med i en trivselgrupp här i grannskapet ) 😀🌹☕️🍀
Annars är ju bakning min stora hobby. Loppis med. Dit jag bakar en del.
Här kommer det lite bilder från mitg 'sticknings projekt' 😀har inget rum för det. I en korg för närvarande. 😀🌹
Trodde inte att jag skulle tycka om att sticka men det är verkligen rogivande. 😀Stick gänget från Malmabergs Mötesplats på ett foto.
Va fina saker o alster ni alla gör/ gjort. 😀🌹♥️
Kram från Soligajag1
HH 🙂
#14 Du borde få komma till någon neurolog med just migrän som specialitet.
Kan du inte få remiss?
/Maria
#15:
Tack så mycket. Håller på med en utredning , hoppas få komma till en neurolog snart. 😀👌♥️
HH 🙂
#16 Hoppas det går bra.
Försök att skriva en huvudvärksdagbok för det brukar de fråga om tidigt.
/Maria