Godmorgon fredag 12 september
Godmorgon pp wr.
Här hällregnar. Det är 15 grader ute.
Ha en fin fredag alla.
/Maria
Morgon!
kl 9 kommer sambons morbror och fixar min dator. <Förhoppningsvis i alla fall.
Skönt med ledig dag, ladda inför jobbhelg. Det tar att jobba 7 av 8 pass måndag till måndag. Men bara att kämpa på.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon 😊
Idag blir det en shoppingrunda och lunch med kompisen Sten. Blev inställt i onsdags, så blir idag istället.
/Désirée

God morgon
Mulet och 17 grader
Ska städa och handla idag.
Samt hälla upp glöggen som ståt till sig över natten
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#3: Usch, får nästan ångest bara av att titta på dem. Aldrig mera allmän tvättstuga!
Fast bästa tiden är att boka dubbelpass på julafton kl 15. Totalt öde, inte en käft nånstans. 👍😉
Fördelen är förstås att all tvätten blir gjord på en gång (om maskinerna funkar. Bodde man i Bergsjön så gjorde de inte det.)
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
God morgon förmiddag!
En jobbig period just nu och trots terapi och annan "hjälp" har jag inga andra metoder att ta till än att i princip dra täcket över huvudet och vänta på att det går över.
Promenader med Lasse såklart, helst i skogen, och sen hem till sängen.
Får dåligt samvete för min lille hund, vi brukar hitta på roliga saker, men tänker att de många hundar faktiskt ligger ensamma hemma och väntar på husse eller matte som är på jobbet.
Lasse kan åtminstone krypa intill sin matte, mysa, och däremellan sätta sig i skogen och titta på myror eller nosa efter älgar. ❤️
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#6 Hoppas det lättar.
Vi har haft vår son här som hjälpt oss med en ny Nub eller Hub till teven.
Jag fattar noll 🙄
Puck heter det visst. Vad det nu är?Telenor skickade den
/Maria
- Redigerat 2025-09-12 15:15 av Maria
Godmorgon. Regn och 14°. Om andan faller på ska jag fortsätta med växterna ute. De står under tak. Känns inte så inbjudande så vi får se hur det blir.
Önskar alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#6: Hoppas det blir bättre.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris