Sex
Sex är ett stort ämne och en så stor del av våra liv.
Jag är väldigt pryd. Mitt sexliv är mitt eget och ingen annans.
Jag skulle aldrig ex kunna prata om min man inför andra. Inte ens nära vänner.
Många är väldigt öppna och jag har inga problem med det.
Hur fungerar ni?
/Maria
Jag är väldigt öppen. Inte mot alla. Men de Jag litar på.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag är rätt så öppen. Har jag en partner så kollar jag alltid med henne/honom vad som är okej att dela med mig av när det kommer till vårt sexliv.
// Harley
Jag är inte pryd, var det förr i "ungdomen".
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har spelat "Jag har aldrig, den vuxna versionen". En gång med sambon och en gång med en kompis. Hade nog inte vågat dricka så mycket bland andra människor. Typ fest eller gruppträff med kompisar.
Var öppen mot en av mina närmsta vänners syster på gymnasiet. Jag sa inte jättemycket, men hon spred ut det hon hörde. Sen undrar hon vad jag hade emot henne. Fick ett långt smeknamn på gymnasiet som inte är det minsta rumsrent.
Har lärt mig att man måste vara väldigt säker på vilken person man öppnar sig för även om det bara är något litet.
Mvh
Mig
Jag är öppen, för mig är det inte ett särskilt känsligt ämne. Sen finns det inte så mycket att berätta om för min del, haha.
Däremot är jag inte direkt intresserad av nära och käras sexliv och jag utgår ifrån att de känner lika om mitt, för det är inte ett ämne som brukar komma upp. Så det är väl mest i dejtingsammanhang det blir relevant för mig. Och i forumdiskussioner.
Skulle jag ha en partner skulle jag såklart inte dela något som han var obekväm med.
//Jessie
- Redigerat 2025-08-02 11:13 av Scorpio97
Jag anser att det är en privatsak mellan parterna som har sex med varandra. Jag skulle aldrig kunna prata om detaljerna i vad man gör ”i sängen” med någon annan än min motpart.
/Désirée

Är inte pryd.
Pratar med min man och vissa av mina vänner.
Stolt ägare till tre La permer
Det är inget jag pratar med vänner om och vill inte heller höra deras versioner.
Jag tycker att man lämnar ut sin partner om man pratar med andra.
Jag tror det är en generationsfråga.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Det är inget jag pratar om med andra.
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
Mitt eget sexliv pratar jag inte om med nån annan än min man. Slipper helst höra om andras också.
Sex som ämne rent allmänt har jag inga problem att prata om. Det är när detaljer och personliga preferenser blandas in som jag blir obekväm och ointresserad.
/Fia ☁️
Inte uppfostrad att prata om sådant över huvud taget.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
är inte direkt pryd. jag pratar självklart med min man om vårt sexliv, men jag har ett par väninnor som jag också kan prata helt öppet med. Dock pratar jag inte med folk jag inte känner eller litar på om mitt/vårt sexliv.