Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 153 ggr
Maria
4

Skillnad i hudfärg😃

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har idag för första gången i år inte långbyxor

Var tvungen att ta en bild på mitt respektive min mans ben😆

/Maria

beem
2

#0: Så ser jag ut också- det vänstra alltså
Går alltid i långbyxor för benen är så vita vilket gör att de ju aldrig kan bli bruna 😀

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Gråeld
2

Då är jag inte ensam 😀.

Carmarino
1

Eftersom jag aldrig blir brun, även om jag solar, så undviker jag solen så mycket jag kan. I tonåren försökte jag bli brun, men det enda som hände var att jag blev några nyanser mörkare beige. Fräknarna i ansiktet bredde däremot ut sig på kinderna, så det såg ut som jag hade en mask över ansiktet. Numera har pigmentet på nästan hela ansiktet försvunnit, så är jag för länge i solen blir jag bara grisskär.

Vid ett tillfälle låg jag och en kompis och solade nere i Torekovs hamn (tror jag det var). Då kom det två killar förbi och den ene killen frågade mig "gör du reklam för mjölkcentralen?". Eftersom det dessutom var rätt plågsamt när jag brände mig - vilket jag lätt gjorde - så insåg jag att solen inte var något för mig. Numera håller jag mig i skuggan om jag kan. Annars blir det minst spf 30, men helst 50.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
1

Jag är lika vit!😄

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Fridaaaa
1

Jag blir inte brun på benen hur jag än gör :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.