Att skratta đ
Skrattar ni mycket?
đđđ
/Maria
I perioder, beror pÄ vilka jag umgÄs med, vissa fÄr fram skratt mer Àn andra.
Men Àr en glad person, sÄ ja dagligen blir det skratt :)
Jag gillar dock inte mitt skratt
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
- Redigerat 2025-07-08 09:24 av Fridaaaa
Jag har oftast nÀra till leende och skratt.
Ălskar att skratta och att fĂ„ andra att göra det ocksĂ„.
// Harley
Jag Ă€r en glad person. Skrattar mycket och ofta. Min man Ă€r den roligaste jag vetđ
/Maria
Ja har vÀldigt lÀtt till skratt och har alltid haft humor med det mesta sÄ Àven mig sjÀlv gör jag nÄt tok bjuder jag glatt folk pÄ dom skratten och skrattar med sjÀlv för det Àr ju bara hÀrligt nÀr glÀdje kommer ur alla möjliga olika situationer.
Folk som inte har humor och inte skrattar trĂ„kmĂ„nsar dom kan jag gott vara utan jag omger mig med glada positiva personer som har sĂ„ dĂ€r lĂ€tt till sina glada hĂ€rliga skratt đ
Ja. Men mitt problem Àr att jag pratar med mig sjÀlv, skrattar Ät det jag sÀger. Sen börjar jag om.
Varje dag- hela tiden
âŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠ..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Den nya mannen i mitt liv, fĂ„r mej pĂ„ sĂ„ gott humör. Vi skrattar mycket hela tiden. Han har en hĂ€rlig humor, och gör alla glada. đ
Ja, jag har alltid haft nĂ€ra till skratt đ
De roligaste mÀnniskorna jag vet Àr min man, min bÀsta vÀn och mina bröder. Med dem skrattar jag alltid.
Minns sĂ„ vĂ€l nĂ€r jag var nydumpad och absolut inte ville skratta. NĂ„n dag efter uppbrottet var jag hemma hos min storebror och dĂ„ tog det vĂ€l ungefĂ€r 2 minuter innan jag bytt ut grĂ„t mot skratt đ
/Fia âïž
Jag skrattar hela tiden med min kollega. Vi har precis samma humor. Skrattar ofta med andra ocksÄ. Jag gillar att skratta.
Kollegan och min humor passar inte alltid i kassan. Men nÀr vi ses pÄ fritiden dÄ Àr det svÄrt att stoppa skrattet.
Mvh
Mig
Jag har nĂ€ra till skratt. Ăven dĂ„ jag Ă€r sjĂ€lv skrattar jag högt om jag hör/ser nĂ„got roligt.
Sorg Àr kÀrlek som blivit hemlös
Sorgen Àr kÀrlekens pris
Jag vill gĂ€rna skratta. đ
"Freden mÄste komma först. Gör den inte det, min vÀn, kommer inget efter den."
đ SajtvĂ€rd pĂ„ Fenomen, HjĂ€rnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Ja, men jag har en rĂ€tt knepig humor. Den kan nog vara rĂ€tt rĂ„ ibland. đ«Ł
"Jag Àr inte klok men jag Àr smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Visst skrattar jag ibland.. Men Ă€rligt hade jag nog kunna göra det lite oftareâŠđđđ
Har inte sÄ mycket att skratta Ät, det Àr nog mest tÄrar hÀr.
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
#13:
LĂ„ter jobbigt..đ«€
Jag skrattar mycket och ofta , đđ«đźđ€Șđżđșđđ„°saknar min Ă€lskade pappa som jag skrattade ofta tillsammans med.
Ăven mina syskon , barn och barnbarn + vĂ€nner.
"Ett gott skratt förlĂ€nger livet " đ€Șđđđđ€Łđ đ„°stĂ€mmer sĂ„ bra.
SĂ„hĂ€r kul har vi tillsammans, skrattar som tokar. đđ đ€Łđ
HH đ
- Redigerat 2025-07-11 08:06 av Soligajag1
InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.
Fixar ni det hĂ€r ? jag klarade inte ens av att lĂ„ta bli att skratta innan det ens börjat đ
#17: Jag har vÀldigt svÄrt för att skratta nÀr personer gör sej illa. Ser ingen humor i det.
#18: DÀr Àr vi lika.
En av mina nĂ€rmsta vĂ€nner kan för sitt liv inte hĂ„lla sig för skratt nĂ€r folk halkar omkull pĂ„ isen om vintern. Min reflex Ă€r att skynda fram och kolla om de Ă€r okej och behöver hjĂ€lp upp. đŁ
// Harley
#17: Fy inget jag skrattar Ät
Sorg Àr kÀrlek som blivit hemlös
Sorgen Àr kÀrlekens pris
Humor Àr svÄrt, det vissa skrattar Ät, grÄter andra Ät!
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Nu förhÄller det sig sÄ att ingen gjorde sig illa och jag förutsÀtter att varje mÀnniska aldrig skrattar Ät nÄgon annans skada det hÀr var tabbar dÀr ingen for nÄgon skada och utgÄngen bra dÀr och dÄ blir det roligt har man inte den humorn ja dÄ vet jag inte vad och jag ger mig den pÄ att dom flesta skrattat Ät situationer som blivit drÄpliga.
Jag förstod frÄn början att det skulle skapa dom hÀr reaktionerna det har vart för mycket sÄnt nu en tid för mig pÄ i fokus sÄ det hÀr fÄr bli mitt sista inlÀgg pÄ forumen jag har tröttnat och jag hoppas ni behÄller humorn glÀdjen allt som gör livet gott inom er.
En fortsatt fin sommar.