Kan man gå ut så här?
Klart man kan :)
Vill man inte se vissa saker får man titta bort helt enkelt.
Är liksom bara plåster, ingenting konstigt.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Så klart man kan! Du väljer, ingen annan.
🤗
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag skulle definitivt ha gått ut så där.
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
Absolut. Du ska göra det som är bekvämt för dig.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Tack😀
Jag skulle bara till apoteket så nu var det avklarat utan halsduk😄
/Maria
#5: Folk glor ju av olika anledningar. Hade du haft halsduk hade säkert någon tittat och tänkt men vad i denna värme. 😀
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#6 Haha det har du rätt i 😃
/Maria
Helt ok med eller utan halsduk. 🧣
Känns det okej för dig så skippa halsduk eller liknande. Det behöver du inte ha för andras skull.
Mvh
Mig
Självklart kan du gå ut sådär. Säger till dig som jag sa till min svärdotter att du ska ha det på dig som du trivs med 😊
/Désirée
Instämmer helt i kören klart man kan hå ut så där och då och då ser man folk med bandage och plåster av alla dess slag så folk går ut och rör sig det gör dom helt rätt i 😎
Sen tycker inte jag det ser mycket ut alls på din bild Maria med tanke på att du gått igenom en operation men man själv tänker nog mer på sånt här än vad omgivningen gör jag minns för en tid sedan jag hade lagt mig trött och gäspande så tårarna rann så tog jag täcket och torkade för hårt mot ena ögat dagen efter hade jag en blåtira men då ville jag faktiskt inte gå ut det såg ut som om någon hade klippt till mig 😄men ingen annan hade brytt sig men jag höll mig hemma tills den där hade bleknat så det här är något vi själva tänker på mer än vad omgivningen gör.