Godmorgon fredag 2 maj
Godmorgon på er.
Här är 12 grader och regnar stilla.
Ha en fincfredag alla.
/Maria
God morgon!
Här är det 8°C och har regnat hela natten. Tur det inte kom som snö!
Sitter här med en plaskvåt katt i knät.
Lakrit är inte rädd för regn och nu regnar det ordentligt.
/Maria
Godmorgon
10+ ute.
Idag blir det att fixa håret, både klippning och färgning. Hoppas min rygg håller.
Ikväll får mannen stå vid grillen och jag ska ordna med alla grönsaker.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon
Sol och tolv grader Det har utlovats regn Vi får väl se hur det blir med det
Sonen med familj kommer ut ikväll och vi ska grilla
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon. Mulet och 8°. Det har regnat men ser ut att komma mer. Idag är det varuleverens från ICA Maxi. Så skönt att det finns.
Önskar alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
God Eftermiddag !
17 grader just nu men jag tror solen når fram lite till termometern så helt tillitsfullt är inte dom varma graderna och det har blåst och regnat om vartannat lite busväder så där.
Ha en fortsatt fin dag alla 😎
Var på marknaden två gånger idag. En gång med en kompis. Hittade en väska och han en plånbok. Köpte brända mandlar och tre godisremmar. Blev en lott också. Sa till hon som frågade om jag ville köpa en lott att jag köper en för att du är så trevlig och kommer fram och frågar på ett så fint sätt. Hon blev glad men jag vann inget.
Sen gick jag med mamma och åt langos. Hittade en tröja på rean på Lindex. Jätteskön och fin. Mamma tyckte att den var dyr så hon sa att den var för liten också. Kan ju inte köpa allt som man vill ha men den fångade mig.
Mvh
Mig